Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kadun, että tulin joskus äänestäneeksi Touko Aaltoa.

Vierailija
18.06.2018 |

Olin tuolloin 18(?) ja halusin varmaankin olla keskiluokkaisen perheen edistysmielinen lapsi .
Eikö vihreillä ole muuta kuin muiden haukkuminen? Ei ihme että haluavat äänioikeuden 15v:lle.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
2/15 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaatko vähän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se menee. Ainoastaan lapselliset dorkat äänestää vihreitä. Katsokaa vaikka näitä ihmisiä

Vierailija
4/15 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaatko vähän?

Ottavat luonto-kortin kaikkeen (kukapa ei haluaisi suojella luontoa?) Esiintyvät jotenkin muita puolueita korkeamman moraalin puolueena (kukapa ei hyväksyisi "korkeaa" moraalia). Ajavat siinä sivussa yhteiskuntaa siihen suuntaan minkä kannalla en enää ole. Teininä olin. Aikuisten oikeasti, jaa-a. Ap

Vierailija
5/15 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tulit kuitenkin järkiisi :D

Vierailija
6/15 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama moka tuli tehtyä. Onneksi nyt virheistä oppineena toimin toisin.

Vierailija
7/15 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, tänään vaan ärsytti kun kuin uutista Aallon puheista enkä voinut olla ajattelematta että häntä minäkin menin äänestämään. Ap

Vierailija
8/15 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tuolloin 18(?) ja halusin varmaankin olla keskiluokkaisen perheen edistysmielinen lapsi .

Eikö vihreillä ole muuta kuin muiden haukkuminen? Ei ihme että haluavat äänioikeuden 15v:lle.

Ikäluokat pienenevät jatkuvasti, joten Virheiden kannatusprosentitkin pienenevät.

Vierailija
9/15 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät puolustaa nuorten koulutusta, josta Sipilän hallitus surutta leikkaa. Mulle tämän tärkeä asia teinien äitinä, siksi alan kallistua Vihreiden suuntaan...

Vierailija
10/15 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, tänään vaan ärsytti kun kuin uutista Aallon puheista enkä voinut olla ajattelematta että häntä minäkin menin äänestämään. Ap

Se kahjo luulee pääsevänsä tärkeäksikin ministeriksi... Taitaa tulla kunnon herätys vaaleissa.

Vierailija
11/15 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se sitten yhdestä äänestä kiinni?

Vierailija
12/15 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun se ketju poistettiin, johon kirjoitin pitkähkön analyysin hänen linjapuheestaan. En jaksa uudestaan, mutta hyvin lähellä kokoomusta ovat oikeasti, kun riisuu oppositiopolitiikan.

Vierailija
13/15 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreät puolustaa nuorten koulutusta, josta Sipilän hallitus surutta leikkaa. Mulle tämän tärkeä asia teinien äitinä, siksi alan kallistua Vihreiden suuntaan...

Eipä taida rahaa riittää enää opiskelijoille kun toukohousu haluaa kymmenkertaistaa Suomen pakolaiskiintiöt.

Vierailija
14/15 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahhah... et ole tainut kovin aktiivisesti pidemmällä tähtäimellä politiikkaa seurata. Vihreät Niinistön johtamina olivat tekemässä aiemmin hallituksessa koulutusleikkauksia. Toki ne olivat silloin "välttämättömiä"

Vierailija
15/15 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeen 50 000 mamua lisää, niin hyvä. saadaan kassa kerralla tyhjäksi.