Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoi sinä seksuaalinen ja seksistä nauttiva nainen

Vierailija
17.06.2018 |

Oletko suhteessa, jossa saat erinomaista seksiä ja jossa kipinä on pysynyt yllä? Oletko hyvän seksin takia joutunut tinkimään jostakin muusta?

Kysyn, koska tuntuu ihan mahdottomalta kombolta löytää sekä hyvää parisuhdetta että hyvää seksiä. Ne mukavat, seurusteluhaluiset miehet ovat toistaiseksi olleet kaikki huonoja sängyssä (tai lähinnä siis emme ole kohdanneet seksuaalisella tasolla) ja sitten ne tosi harvat, hyvän seksin taitajat ovat joitakin polyamorikkoja yms. muuten vaan parisuhteeseen kykenemättömiä. Olen seksuaalinen ihminen eli kerran-pari viikossa vartti puuhastelua ei todellakaan ole oma juttuni.

Tässä mietin, odotanko kuuta taivaalta vai lakkaanko kokonaan etsimästä ja panostan sinkkuvapaa-aikana harrastuksiin ja matkusteluun. En haluaisi enää yhdenkään seurusteluhaluisen miehen joutuvan ihastumaan minuun kun vääjäämätön lopputulos näkyy olevan se, että minua kiinnostaa tämän kanssa ainoastaan ystävyys epätyydyttävän seksin takia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut molempia. Valitsin ihanan miehen ja hyvän parisuhteen ja perheen. Seksistä luovuin. Se on kyllä hyvää, mutta sitä vain on tooodella vähän. Sooloilen...ja nautin siitä mitä mulla on. Kaikkea tuskin voi saada.

Vierailija
2/8 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt tapailusuhteessa, joka sopii minulle erittäin hyvin. Kaikki alkoi seksisuhteella, mutta tykästyimme toisiimme muutenkin. Meillä on todella hauskaa ja mukavaa yhdessä ja seksi toimii loistavasti. Nähdään vain viikonloppuisin, kun kummallakaan ei ole aikaa tavata viikolla töiden ja harrastusten takia. Seksiä harrastetaan pitkään ja hartaasti kun tavataaan, muuten tekstaillaan ja soitellaan viikolla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt tapailusuhteessa, joka sopii minulle erittäin hyvin. Kaikki alkoi seksisuhteella, mutta tykästyimme toisiimme muutenkin. Meillä on todella hauskaa ja mukavaa yhdessä ja seksi toimii loistavasti. Nähdään vain viikonloppuisin, kun kummallakaan ei ole aikaa tavata viikolla töiden ja harrastusten takia. Seksiä harrastetaan pitkään ja hartaasti kun tavataaan, muuten tekstaillaan ja soitellaan viikolla. 

Niin ja tätä ennen olin parisuhteessa, jossa seksi ei toiminut. Lopulta erosin, kun ajattelin etten voi elää niin koko loppuelämääni. Olen tyytyväinen, kun uskalsin tehdä eropäätöksen. 

Vierailija
4/8 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja tätä ennen olin parisuhteessa, jossa seksi ei toiminut. Lopulta erosin, kun ajattelin etten voi elää niin koko loppuelämääni. Olen tyytyväinen, kun uskalsin tehdä eropäätöksen. 

Mulla vähän samanlainen tapailusuhde kuin sinullakin ja erosin edellisestä suhteesta juuri on onnettoman (=lähes puuttuvan) seksielämän takia. Tämän tapailutyypin kanssa en vain voi välttyä ajatukselta siitä, että mies oikeasti välittäessään haluaisi suhteelta enemmän. Ongelma meillä siis se, että miehelle nykytila on hyvä mutta itse haluaisin enemmän.

Valikoiman tietäen tämä ”suhde” tuntuu vain parhaalta, mitä voisin saada ja siksi asia mietityttää. Näinkään en kuitenkaan onnellinen ole.

Vierailija
5/8 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin "seurusteluhaluisen", kaikin puolin hyvän ja kunnollisen miehen, joka alussa sai minut uskomaan (puheillaan, käytöksellään etc.), että taas luvassa vähemmän seksiä kuin itse haluaisin. Mutta hän muuttui sitten kuukausien-vajaan vuoden aikana, kun olin vain niin halukas kuin olen. Usein olen yrittänyt peitellä sitä. Nyt on täydellistä seksiä riittävästi ja muutenkin hyvä suhde.

Vierailija
6/8 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuollaisiakin miehiä löydy! Voit kyllä joutua hetken etsimään, sillä niin monen asian pitää muutenkin loksahtaa kohdilleen että saa itelleen sopivan kumppanin, kuten varmasti tiedätkin. Ja seksuaalisuus myös muuttuu ajan myötä, eikä todellakaan ole immuuni negatiivisille tunteille, joita elämä tuppaa heittämään eteen. Koskaan ei siis voi tietää etukäteen, jos toisen libido vaikka syystä tai toisesta nuutuisi vuosiksikin. Sille ei vaan voi paljon mitään. Mutta kun rakastetaan ja tuetaan toisia, niin se nuorena itsestäänselvyytenä pidetty halu voi taas myös palata!

Vierailija
7/8 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suhteessa jossa ennen sain kaiken. En joutunut tinkimään. Nyt hiipunut. Seksi kuitenkin yhä toimii ja siksi korkea kynnys erota.

Sun pitää etsiä oikeista paikoista. Esim. AlastonSuomi on hyvä paikka saada korkea libidoinen järkeävä mies.

Itse siis masturboin 3 kertaa päivässä ja haluan seksiä joka päivä.

Vierailija
8/8 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse erosin toooodella pitkästä avoliitosta osittain siitä syystä, että kasvoimme eroon ja osittain se johtui siitä, että miestä ei enää seksielämä jaksanut kiinnostaa...libido jotenkin romahti täysin. Vaikka olisimme muuten tullut perheenä toimeen, matkustellut jne., en voinut 4-kympin kynnyksellä elää lopun elämääni platonisessa suhteessa, joten erosimme minun tahdosta. 

Tapasin netin kautta uuden miehen, joka ei ole 100%n täydellinen (enpä ole muuten minäkään), mutta 10x parempi minulle kuin exäni eikä hän pihtaa seksin suhteen. Saamme/annamme molemmat toisillemme juuri niin paljon kuin haluamme, eikä kumpikaan valita seksin puutteesta tai sen liiallisuudesta. Emme asu yhdessä, mutta vietämme yhdessä muutaman päivän viikossa, jolloin nautinnollista seksiä on riittävästi. 

Kyllä tuolla jossain on sinullekin oikeanlainen mies, mutta joskus sitä vain joutuu hieman etsimään...älä vielä luovuta. Ole avoin uusille ihmisille ja anna suhteelle pieni hetki aikaa, ehkä alussa ette ole täysin yksi-yhteen esim. seksin osalta, mutta sekin saattaa lyhyessä ajassa muovautua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän