Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hopea-/kultahääjuhlat

Vierailija
17.06.2018 |

Onko kukaan järjestänyt juhlia esim. hopea- tai kultahäiden kunniaksi? Tai te, joilla ei ole vielä niin paljoa avioliittoa takana, mitä ajattelette aiheesta?

Itselleni tapa on vieras, mutta kuulostaa ideana mukavalta. Omat lähisukulaiset eivät ole juuri juhlineet muutoin kuin kahden (esim. matkalla), ja olemme kaveriporukastamme jo kauan ennen muita avioituneet, joten konseptista ei ole kokemusta. Ilmeisesti ennen vanhaan näitä juhlittiin enemmän, ehkä jossain päin Suomea vieläkin? Kaikki näihin liittyvät perinteet ja ajatukset kiinnostavat - mitä ohjelmaa, keitä paikalle ym. Jotkuthan taitavat uusia vihkivalansa juuri tuona päivänä ja pitävät sen kunniaksi juhlat.

Onko joku juhlinut päivää muissakin merkeissä kuin kaksin siippansa kanssa? Tai onko lähipiirin hopea-/kultahäistä kokemuksia? Tai mitä te nuoremmat avioparit ajattelette, haluaisitteko juhlia tulevaisuudessa noita päiviä jollain erityisellä tavalla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häääääääät. Joskus ajattelin että minun olisi varmaan pitänyt omissa häissänikin olla jotenkin sellainen anteeksi että olen tässä tällainen ja olen pukeutunut tähän pukuun.

Vierailija
2/5 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häääääääät. Joskus ajattelin että minun olisi varmaan pitänyt omissa häissänikin olla jotenkin sellainen anteeksi että olen tässä tällainen ja olen pukeutunut tähän pukuun.

Meni vähän ohi, mitä tarkoitat. Ap

Vierailija
4/5 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietettiin isovanhempien kultahäitä kymmenkunta vuotta sitten, oli hienot juhlat eikä mitään vihkovalojen uusimisia. Vanhemmille me lapset ostettiin hopeahäälahjaksi ulkomaanmatka, he eivät ole oikein juhlijatyyppiä. Pitkää avioliittoa on syytäkin juhlia, mutta itse miellän sen enemmän perhepiirin juhlaksi eikä varsinaisesti kaveribileiksi.

Vierailija
5/5 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli hopeahääpäivä 9v sitten. Ei aiheuttanut mitään toimenpiteitä. Lapset olivat silloin 13v, 11v ja 9v eikä heille ollut ketään peräänkatsojaa, joten ei oltais kaksin päästy mihinkään.

Vanhempani eivät juhlineet hopeahääpäivää ja isovanhemmista jompikumpi on kuollut ennen kultahääpäivää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme