Millaisen ihmisen olemassaolo ärsyttää?
Niin, millaisen? Mikä on se ihmisten rasittavuus?
Omasta mielestä sellainen, kuka tahallaan latistaa tunnelmaa mölyämällä koko ajan ja piikettelee ihmisiä, kun luulee olevansa niin hauska.
Sit vielä jopa lisättynä, että sanoo kaiken suoraan niinkuin ajattelee, koska ei välitä muiden tunteista.
Haluan tietää, koska haluan kasvaa ja kitkeä pois negatiivisuutta itsestäni.
Kommentit (16)
Ihmisen, joka puhuu vain itsestään, loputtomasti. Muut ihmiset ainoastaan ärsyttävät häntä ja ovat hänen mielestään tyhmiä ja yksinkertaisia. Onneksi pääsin eroon hänestä.
Ei varmaan kenenkään niin paljoa että minun pitäisi menettää yöuneni.
Laihan, rikkaan, matkustelevan, pepsodent-hymyisen... Sellaisen, jolle olen kateellinen.
Koko ajan kälättävät, kimeä-ääniset minä-itse muijat!
Tuossa sohvalla makailee elävä esimerkki.
Ei muuten makoile kauan, vtuttaa niin kovin!
Kiitos, on mielenkiintoista lukea ihmisten mielipiteitä, koska tutkimuksen kohteena ihminen ja hänen käyttäytymisensä ja vaikutus ympäristöön on loputtoman mielenkiintoista.
Ihmisen mieli se vasta sitten onkin loputon tutkimuskaivo.
Vierailija kirjoitti:
Laihan, rikkaan, matkustelevan, pepsodent-hymyisen... Sellaisen, jolle olen kateellinen.
Mitkä arvot!
- Ikuinen valittaja. Kaikki on väärin ja huonosti aina. Ei hetkeä ettei joku ole huonosti. Itsellä, muilla ja jos ei muuta niin säässä on vikaa viimeistään.
- "Hitaat". Kaikkeen menee heillä ihan tolkuttomasti aikaa. Heräämiseen, syömiseen, ulos lähtemiseen, pukeutumiseen, pakkaamiseen, kävelemiseen, päättämiseen, valitsemiseen, siivoamiseen jne.
-Marttyyri.
- Saamaton. Toiset eivät saa aikaiseksi vaan mitään. Ei vaikka pyytäisi hyvällä tai pahalla.
- Hyväksikäyttäjät. Mikään ei ole liian pientä tai suurta, jotta sitä ei voisi teettättää jollain toisella. Ilmaiseksi tietenkin.
-
Tyhmien ja moraalittomien. Kaikki ihmiset ovat mielestäni samanarvoisia ja nämä ihmiset eivät anna jokaiselle ihmiselle kuuluvaa ihmisarvoa.
Tee se toiselle mitä tahdot hänen tekevän sinulle ja jätä tekemättä tai vastaanottamatta se, mitä et tahdo!
Sellainen joka on aina oikeassa. Ja jos juku on tehnyt virheen, tämä ihminen tietää, kuinka olisi oikeasti kuulunut toimia ja sanookin sen.
Joka asiasta valittava ihminen.
Sellaisen, joka äänestää vaikkei tiedä poliitiikasta mitään. Esimerkiksi nämä sairaanhoitajat, jotka äänestävät kokkareita, koska haluavat kuulua ylempään keskiluokkaan.
Omaa ääntään rakastavat "räväkät" naiset. Käheä rääkynä ja säkätys kuuluu jo kaukaa, auta armias jos sellaisen kanssa joutuu samaan huoneeseen. Nämä mielellään myös tarttuvat toisen ihmisen käsivarteen tai olkapäähän kädellään, jonka kynsiä koristaa kellastumaan päin oleva monikerroksinen räväkkä lakka.
Joka esittää hyvää julkisivua, ei valita koskaan tärkeistä asiosita, ei kerro toisten merkittävistä virheistä, vaan on moraaliton ja tyhmä. Joka ei ymmärrä tekojensa syy- ja seuraussuhteita tai joka haukkuu toisia, vaikka hänen olisi itse korjattava omat virheensä ja kannettava vastuu painavista asioista, joilla on ollut negatiivista vaikutusta toisten elämäätä, asioista, joilta on tähän päivään asti vain ummistanut silmänsä. Ulkokuori vain kililtää ja on niin hyvää seuraa että.. Pyrkyrit ja oman edun tavoittelijat. He joilla ei ole vahvaa suhdetta itseen, moraaliinsa, käytökseensä, vastuunsa kantamiseen, vaan ovat lauman vietävissä.
No minua ärsyttää eniten sellaisten ihmisten olemassa olo, joilla ei ole empatiaa ja omaatuntoa. Sellaiset jotka voivat tehdä eläimille ja ihmisille mitä oksettavempia asioita ihan vain pahuuttaan.
Ärsyttää kun ei saisi ääneen sanoa tai kirjoittaa tätäkään: joidenkin ihmisten kohdalla olisi inhimillisintä siististi lopettaa heidät, koska he eivät tule koskaan muuttumaan ja parantumaan. Jatkavat vain kärsimyksen tuottamista aina kun pääsevät vapaaksi.
Ihminen joka puhuu koko ajan eikä kykene kuuntelemaan, siis monologia esittävät, jotka takertuu toiseen ja jatkaa puhumista vaikka toinen jo pakenee paikalta. Besserwisserit ärsyttää, varsinkin pilkalliset jälkiviisaat jotka tietää miten asiat olisi pitänyt hoitaa. Toisena ääripäänä ihmiset, jotka ei selitä mitään, vaan tyrmäävät heti ehdotuksesi tai eivät kerro mistään mitään, eivätkä vastaan kysymyksiin.
Negatiivisen, marttyyrin, laiskan. Vastuun pakoilijan. Bubiruusun. Ihmisen joka ei kunnioita muita. Päällepäsmärin. Hyökkäävän jyrän. Äänekkään räkättäjän. Ihmisen, joka kaataa oman pahanolonsa muille. Katkerat, kateelliset.
Pidän siis kilteistä, ystävällisistä, kunnollisista, positiivisista, kohteliaista ja huomaavaisista ihmisistä.