Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riita kakun leipomisesta?!

Vierailija
17.06.2018 |

Vaimoni on suuttunut minulle, koska en ollut leiponut enkä hankkinut lapselle syntymäpäiväkakkua.
Yleensä tuollaiset on ollut vaimon vastuulla, mutta nyt kun hän on ollut töissä iltaisin, niin minun olisi kuulema pitänyt ymmärtää, että hän ei jaksa ja asia on minun vastuullani, koska hän on niin sanonut. Tänään pitäisi siis olla lapsen syntymäpäivä. Sanoin vaimolle, että voin hakea kaupasta, mutta se ei kuulema käy..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään pitäisi siis olla lapsen syntymäpäivä? Kai se nyt on, jos kerran on? Etkö sitä edes tiedä?

Vierailija
2/11 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että vaimo on laiminlyönyt velvollisuutensa äitinä ei todellakaan ole sinun vastuullasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei   ole ensimmäinen eikä ainoa kerta, kun sinun olisi pitänyt tehdä jotain. Et varmaan ole koskaan ollut lapsesi vanhempainillassa tai kuljettanut harrastuksissa?

Vierailija
4/11 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään pitäisi siis olla lapsen syntymäpäivä? Kai se nyt on, jos kerran on? Etkö sitä edes tiedä?

Niin on, mutta en minä ainakaan rupea leipomaan mitään enkä kerkeä jäämään juhliin. Lento lähtee silloin. Vaimo tiesi, etten pääse, mutta kiusallaan tahtoi järjestää tällaisen päivän, kun en ole kotona.

Vierailija
5/11 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo, tämä ei nyt oikein ottanut tulta. 

Vierailija
6/11 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet kauppaan, ostat kakun ja paskat nakkaat pirttihirmun draamailuille.

Lapsen syntymäpäivä on tärkeämpi kuin naislapsen kiukuttelu.

Vierailija
7/11 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on, mutta en minä ainakaan rupea leipomaan mitään enkä kerkeä jäämään juhliin. Lento lähtee silloin. Vaimo tiesi, etten pääse, mutta kiusallaan tahtoi järjestää tällaisen päivän, kun en ole kotona.

Sä olet tiennyt vaimon olevan illat töissä, tekee pitkää päivää jne. mutta silti se on just vaimo joka vittumaisuuttaan on sattunut synnyttämään teidän lapsenne tälle päivälle. Kun sulla lähtee lentokin ja kaikkee.

Kyllähän se nyt sun napasi ympärillä pitääkin pyöriä, lasten syntymäpäivän, hyvänen aika.

Vierailija
8/11 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet tiennyt vaimon olevan illat töissä, tekee pitkää päivää jne. mutta silti se on just vaimo joka vittumaisuuttaan on sattunut synnyttämään teidän lapsenne tälle päivälle. Kun sulla lähtee lentokin ja kaikkee.

Kyllähän se nyt sun napasi ympärillä pitääkin pyöriä, lasten syntymäpäivän, hyvänen aika.

En viimeksikään päässyt osallistumaan lapseni syntymäpäiville työmatkojeni takia. Yritin ehdottaa vaimolle, jos ne olisi pidetty eilen, että minäkin olisin päässyt juhliin, mutta vaimo sanoi, ettei se käy eikä minua tarvita. Tuollaisia ne naiset on..

Vierailija
9/11 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En viimeksikään päässyt osallistumaan lapseni syntymäpäiville työmatkojeni takia. Yritin ehdottaa vaimolle, jos ne olisi pidetty eilen, että minäkin olisin päässyt juhliin, mutta vaimo sanoi, ettei se käy eikä minua tarvita. Tuollaisia ne naiset on..

Tai ehkä vain ne naiset, joita kaltaisesi vastuuton mieslapsi saa.

Vierailija
10/11 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alat hyppiä vaimon pillin mukaan, niin kohta saat tehdä teidän perheessä kaikki nekin hommat, jotka ennen kuuluivat vaimolle. Naisen taktiikka on syyllistää.

Vierailija
11/11 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit nyt jotenkin hankkinut sen kakun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi