Minkä ikäiseksi on hyväksyttävää asua vanhemmilla?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
No siinä vaiheessa kun korkeakouluun menee niin olisi varmaan jo aika lähteä äidin pöydän ääreltä. Viimeistään siinä vaiheessa kun on koulut käyty tai työelämä aloitettu
Olen 25, olisiko tässä vaiheessa pitänyt muuttaa pois?
ap
Olen 24v. Asun sattuneista syistä kotona.
Asuntoja haussa. Jos olisin saanut kämpän, oisin muuttanut jo n. 22v.. Nytkin kämppiä haussa...... Tilanne aiheuttaa mulle häpeää, ja ihmettelisin kyllä, jos ikäiseni hlö asuisi kotona.
Sen ikäiseksi kuin vanhemmat hyväksyvät.
Olin 19, kun sain toisesta kaupungista opiskelupaikan.
Joku 22 tai 23 alkaa olla siinä outouden rajoilla. Toki riippuu tilanteesta. Jos vaikka on juuri ollut vuoden ulkomailla/sairaalassa/armeijassa/väkivaltaisessa suhteessa/tms. on aivan ymmärrettävää majailla jonkin aikaa vanhempien luona.
Minusta se on ihan ok niin kauan kuin se on kaikille asianosaisille hyvä ja järkevä ratkaisu. Jos vanhemmilla on lääniä kämpässä ja nuori on pienituloinen opiskelija tai työtön, niin miksi ihmeessä ei saisi asua kotona? Parempi niin kuin maksattaa yhteiskunnalla asumistukensa.
Ei siihen mitään ikärajaa ole. Näinä aikoina varsin hyvä ratkaisu, jos vaan tulee toimeen vanhempiensa kanssa.
Asuin 28 vuotiaaksi asti vanhempien kanssa joten sanon vaikka sen iän :D
No siinä vaiheessa kun korkeakouluun menee niin olisi varmaan jo aika lähteä äidin pöydän ääreltä. Viimeistään siinä vaiheessa kun on koulut käyty tai työelämä aloitettu