Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moni yli 40 vuotias kaverini ei enää halua tehdä töitä!!!!!!!

AndyMcCoys
14.06.2018 |

on kuulemma jo tehty tarpeeksi duunia, 10 vuotta yksikin kaveri teki duunia ja sanoi että alkoi kalja maistumaa ja ei kiiinnosta enää mennä töihin,
näitä on on monta

ei minuakaan kiinnosta, työ vie liikaa aikaa, joku 5-6 tuntia voisin tehdä töitä päivässä, sit voisin mennä duuniin

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä haluaisi kukaan tehdä nykyisessä työelämässä, mutta joidenkin onnettomien on pakko.

Vierailija
2/21 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

fitnesjaprogerules kirjoitti:

yleensä mies alkoholisoituu suomessa viimeistään 35 vuotiaana, sen jälkeen hieman alamäkeä ja 45 vuotiaana ei kiinnosta kuin kalja

Niin teillä Itä-Suomessa.

Meillä lännessä on vähän eri tuulet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vuoden työttömänä eikä kyllä työt kiinnosta. Ei perhettä eikä omaisuutta niin miksi?

Vierailija
4/21 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tekisi töitä kuin ehkä muutaman tunnin viikossa jos ei olisi pakko.

Vierailija
5/21 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei töitä ole pakko tehdä.

Vierailija
6/21 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 12 vuotta työttömänä eikä kiinnostakkaan lähteä mihinkään 9 € hommaan, ei kukaan enää palkkaa minua ns. normaalitöihin.

Vierailija
7/21 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 45-vuotiaalla miehellä sama fiilis. Hoitaa mieluummin lapsia kotona, laittaa koululaisille välipalat valmiiksi ja tekee kotityöt ym, käy salilla ja lenkillä, soittelee kitaraa, kattelee leffoja. Itse olen nuorempi ja käyn mielelläni töissä. Saapa nähdä missä vaiheessa se mieli muuttuu jos on muuttuakseen.

Vierailija
8/21 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta ole mitään ongelmaa siinä että töitä voisi tehdä.

Kunhan vaan pitää huolen siitä että ne työt on sellaisia mistä itse on kiinnostunut ja sellaisilla ehdoilla mihin itse on tyytyväinen. Antaa sellaisten työpaikkojen "tarjoajat" pitää vapaat työpaikkansa jotka eivät onnistu saamaan aikaan kilpailukykyisiä työpaikkoja kysyntöineen palkkoineen päivineen. Hyvää matkaa muualle jos rakennemuutos alkoi käymään liian kovaksi. Kansalla on kuitenkin vielä jotain oikeuksia tässä maassa, ja nykyinen hallinto tuntuu painavan kaasua ihan pohjaan asti osakkeenomistajien hyödyksi, ja siitä tulee sitten taas vastaliike seuraavan hallinnon kanssa.

Paitsi jos sitä johtaa SDP, sehän toki tekee ihan samat hommat kuin Kokoomuskin, paketissa on vain eri väri ja eri nimi.

Eipä taida laissakaan lukea mitään työstä, vaan siellä lukee lähinnä itsensä elättämisestä jotain, eli kannattaa näitä lakiasioitakin hieman tutkia, pakkotyöhön ei kannata mennä ei varsinkaan vapaaehtoisesti....

Vierailija
9/21 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen alle 40, eikä siltikään kiinnosta. No raha kiinnostaa, joten töissä oon. 6h päivässä ois hyvä.

Vierailija
10/21 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

työt on tehty niin tylsiksi että ei jaksa samaa koko ajan, se tappaa luovuuden ja masentaa

pitäs olla duunia joka on joka päivä ihan erilainen, tänänä rakennat taloa, huomenna viet autolla tavaraa, ei koskaan samaa päivää

Vierailija
11/21 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin käydä töissä, mutta en saa töitä.

Vierailija
12/21 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alistua porvarin orjaksi suurpääoman palvelukseen?

Vierailija
13/21 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alistua porvarin orjaksi suurpääoman palvelukseen?

Kriih, kräääh, rikkinäinen levy alkoi taas kerran pyöriä....

Vierailija
14/21 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan kiinnosta yhtään, mutta pakko mennä että saa rahaa.

Enkä edes juopottele.

Vierailija
15/21 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä.

Vierailija
16/21 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan sitten superfriikki ja kaikkee koska tykkään tehdä töitä. Ja kyllä niitä sitten teenkin, kahta työtä.

T: N54

Vierailija
17/21 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä haluaisin töihin mutta en pääse. 

Vierailija
18/21 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42v kirjoitti:

Ei minuakaan kiinnosta yhtään, mutta pakko mennä että saa rahaa.

Enkä edes juopottele.

Viisas sijoittaa nuorempana ja saa passiivista tuloa nelikymppisenä jolloin voi elää taloudellisesti riippumatonta elämää

Vierailija
19/21 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AndyMcCoys kirjoitti:

on kuulemma jo tehty tarpeeksi duunia, 10 vuotta yksikin kaveri teki duunia ja sanoi että alkoi kalja maistumaa ja ei kiiinnosta enää mennä töihin,

näitä on on monta

ei minuakaan kiinnosta, työ vie liikaa aikaa, joku 5-6 tuntia voisin tehdä töitä päivässä, sit voisin mennä duuniin

Ei itseänikään enää kiinnosta, siksi muutin tänä vuonna täytettyäni 40v Espanjaan, vuokrasin hyvällä sijainnilla olevan kämpän uima-altaan ja kivan pihan kera ja sijoitukset tuottavat enemmän kuin riittävästi kattamaan kuukausittaiset menot.

Vierailija
20/21 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

fitnesjaprogerules kirjoitti:

yleensä mies alkoholisoituu suomessa viimeistään 35 vuotiaana, sen jälkeen hieman alamäkeä ja 45 vuotiaana ei kiinnosta kuin kalja

Näin siellä maalla varmasti käy, kun ei ole töitä eikä mitään tekemistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi