Onko normaalia että mies on lapsen luokan opettajan kanssa lounaalla kesälomalla?
Mies sanoi että sattumalta osuivat samaan lounaspaikkaan. Näin heidät tosiaan keskustassa kun olin itsekin ruokatunnilla mutta en viitsinyt tehdä tästä numeroa kun olin työkaverien kanssa liikkeellä.
Kommentit (9)
Jos on tuollainen mustasukkainen pirttihirmu kotona niin on kyllä ymmärrettävää.
M41
No näitä "mies-lapsen ope-sattumalta samaan paikkaan kohtaamispaikkoja" on
- uimahallit
-linnanmäki /huvipuistot
-kahvilat
-tanssiravintolat
Että read between the lines if you can.
Vierailija kirjoitti:
Jos on tuollainen mustasukkainen pirttihirmu kotona niin on kyllä ymmärrettävää.
M41
Pää kii. Eukkos on selvästi saanu vainun ja jäljilläsi.....
On normaalia, käyvätkö myös mökillä kaksistaan?
En tunne miehesi tuttava piiriä, mutta en nyt osaa tuota osaa yleisemmin erikoisena pitää, vaikka eivät ennestään olsi edes mitenkään tuttuja, vaan muistaisivat toisensa esim vanhempainillasta tai kevätjuhlista tms. Enemmän minä olisin ihmeissäni, jos mies (tai nainen) olisi sitä mieltä, ettei missään nimessä voi syödä lapsensa luokanopettajan kanssa samassa pöydässä.
Kylläpä aapeetä hiertää tuo keissi, kun piti siitä ihan tänne aloituskin vaivautua tekemään. ;D
Mieheni varmasti söisi yhdessä opettajan kanssa, jos samaan paikkaan osuisi, meillä on monta opettajaa ihan vanhoja tuttuja (minäkin olen opettaja). Normaalia, jos ovat kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoi että sattumalta osuivat samaan lounaspaikkaan. Näin heidät tosiaan keskustassa kun olin itsekin ruokatunnilla mutta en viitsinyt tehdä tästä numeroa kun olin työkaverien kanssa liikkeellä.
Kai sinulla kuitenkin oli mieheltäsi erillinen lupa, että sait liikkua työkaverisi kanssa keskusta alueella. ilman ilmoittautumatta ja esittelemättä seuralaistasi hänelle? - Vai onko, niin että sinulla on yksinoikeus epäluuloisuuteen kaikkia tuttuja ja puolituttuja kohtaan, joita mies mahd. kohtaa kaupungilla ja mahd. viettää hetken heidän kanssaan aikaa, esimerkiksi syömällä lounaan samassa pöydässä, eikä eristäydy syömään yksin jossan omissa oloissaan, ettei sinulle tulisi pahamieli tai alkaisi mielikuvitus laukata.
Ei siinä mitään outoa ole. Jotkut saattavat olla jopa ystäviä vuosien takaa. Pitäisikö silloin lapsi laittaa muulle luokalle ettei vaan kukaan kuvittelisi mitään suosimista? Järki käteen nyt ja anna olla.