Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras neuvo, jonka olet täältä palstalra saanut.

Vierailija
11.06.2018 |

Onko täältä palstalta tullut oikeasti sinulle sellainen neuvo ja ohje elämääsi, että se on muuttanut elämäsi suuntaa paremmaksi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
2/8 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä keskustelussa kehotettiin laittamaan kivekset tupakansytyttimeen. Testasin heti ja nyt on elämä muuttunut täysin kun en voi saada lapsia. Kiitos h3lv3tisti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään pesen jauhelihankin, ennen oli jäänyt epähuomiossa tekemättä.

(ja olen syypää tuohon meemiin, mun kommenttiin tuo tuli kun en sulkenu ulos jauhelihan kun puhuttiin torjunta-ainejäämistä hedelmissä)

Vierailija
4/8 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Mutta vastaukseni on ehdottomasti EI.

Vierailija
5/8 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut paljon hyviä neuvoja, mutta en osaa valita parasta. Ehkä kookosöljyn käyttövinkit, hiivataikinan tekeminen kylmään nesteeseen + kohottaminen jääkaapissa yön yli, kissan ruokkiminen saksanhirvikäristyslihalla tai puhelinmarkkinointikiellon tekeminen.

Vierailija
6/8 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kermavaahdosta saa samanlaista kiinteää kuin leipomoissa eli kun laittaa vaniljajauhetta pikkasen sekaan. Miksen kysynyt tätä jo kauan sitten.

Vierailija
7/8 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kermavaahdosta saa samanlaista kiinteää kuin leipomoissa eli kun laittaa vaniljajauhetta pikkasen sekaan. Miksen kysynyt tätä jo kauan sitten.

Ai, no nyt minäkin tiedän. Kiitti.

Minä olen oppinut palstalla kuinka inhottavia osa ihmisistä on. En enää pety niin paljon kun totean sen muuallakin.

Tosin on käynyt niinkin, että olen huomannut ihmisten olevan jossakin asioissa.parempia mitä palstan provot antavat olettaa.

Ai.akin miesten suhteen. Kun on nähnyt todella törkysakkia ja lukenut palstan ilkimyksiä tuntuvat monet miehet todella mukavilta tosielämässä.

Vierailija
8/8 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, no nyt minäkin tiedän. Kiitti.

Minä olen oppinut palstalla kuinka inhottavia osa ihmisistä on. En enää pety niin paljon kun totean sen muuallakin.

Tosin on käynyt niinkin, että olen huomannut ihmisten olevan jossakin asioissa.parempia mitä palstan provot antavat olettaa.

Ai.akin miesten suhteen. Kun on nähnyt todella törkysakkia ja lukenut palstan ilkimyksiä tuntuvat monet miehet todella mukavilta tosielämässä.

Nämä tasan samat ihmisopit olen minäkin täältä saanut! Kiitos sinulle kun niin taitavasti kirjoitit minun kokemukseni =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi