Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako litteän mahan jos tekee joka toinen päivä vatsalihasliikkeitä ja kuluttaa enemmän kuin syö?

Vierailija
10.06.2018 |

Maha pullottaa niin kauheasti ja selkäpuolella on vähän sellasta ylimääräistä läskiä. Mä en kestä!!! Toimisko toi mun otsikossa oleva suunnitelma?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vatsalihasliikkeet kehittävät niitä vatsalihaksia, mutta eivät polta rasvaa juuri siitä vatsalta. "Läski" lähtee ainoastaan sillä, että kuluttaa enemmän kuin saa, joten kannattaa yhdistää tuohon esim. Lenkkeilyä tia muuta aerobista liikuntaa.

Toki vatsa näyttää paremmalta, kun siellä on ne lihakset.

Vierailija
2/7 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mitään muuta tapaa kehittää vatsalihaksia kuin tehdä vatsalihasliikkeitä? Halajan itsekkin litteää vatsaa, mutta selkäni ei tunnu kestävän...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan mitään muuta tapaa kehittää vatsalihaksia kuin tehdä vatsalihasliikkeitä? Halajan itsekkin litteää vatsaa, mutta selkäni ei tunnu kestävän...

Kokeile joogaa. Ja tee selkälihasliikkeitä.

T. Liikanmaikka

Vierailija
4/7 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee mielummin vaikka dippejä, punnerruksia tai edes kävele. Palaa enemmän energiaa ja käytät joka tapauksessa vatsalihaksia.

Vierailija
5/7 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vatsalihasliikkeitä voi tehdä vaikka kuinka monella eri tavalla. On syviä, poikittaisia ja pitkittäisiä vatsalihaksia. Alavatsaa, ylävatsaa. Niille kaikille on omia liikkeitä. Googlaa. Eikä pidä unohtaa selkälihaksiakaan. Keskivartalotreeniä vaan tekemään kokonaisvaltaisesti.

Vierailija
6/7 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse intervalleja niin rasva palaa tehokkaasti kropasta. Esim 10 kertaa 400m täysiä ja vetojen välissä palautus niin, että syke laskee 120:een.

Vierailija
7/7 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lankku on mun litteän vatsani salaisuus. Todella tehokas kun sen tekee oikei. Lisäksi aerobista liikuntaa, hölkkää ja ratsastusta. Nii ja hoikka/ normaalipainoinen olen. Mut vasta lankutus on litistänyt vatsani , aina ennen pömpötti....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän