Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etkö välitä lapsestasi? Vai miksi et rajoita peli/media aikaa?

Vierailija
08.06.2018 |

Olen tässä pitkään ihmetellyt, miksi ihmiset antaa lasten/nuorten pelata rajattomasti?
Omalla on media-aika maks.2h/ pv
Mutta moni muu saa pelaa lähes tai täysin niin paljon ku haluaa. Miksi? Muksu sanoo että äiti tuu pelaa sulkapalloa, jos sanon että kysy jotain kaveria vastaus on yleensä ne pelaa fortnite- peliä. Eikö vanhemmat ollenkaan ajattele mitä itse tekivät tuossa iässä ja mistä oma jälkikasvu jää paitsi.
*Lisäksi rajaton pelaaminen voi aiheuttaa riippuvuuden joka voi pahimmillaan johtaa masennukseen (ja tämän sanonut henkilö on koulutukseltaan psykiatri (lasten/nuorten). Eikö vanhemmat välitä

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, surullista.

Olisin ehkä aiemmin ollut samaa mieltä. Nyt tutustuttua ihmisten loputtomaan tekopyhään maailmaan jossa omia rikoksia ei noteerata, mutta vahditaan toisia sanoisin...tässä mädässä maailmassa ei se nettiriippuvuus ole sen pahempaa kuin kuuluminen tähän saurastuneeseen yhteiskuntaamme.

Vierailija
2/2 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa pelata, mutta itse pitää sitten säätää laitteetkin ja ohjelmointia on harrastettava säännöllisesti (opetamme mieheni kanssa vuorotellen eri kieliä). Onneksi poikaa tuntuu kiinnostavan kaikki kolme, joten tulevaisuuden ammatti IT-alalla lienee turvattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi