Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi miten tämä synkkä ilma vaikuttaa muhun

Vierailija
07.06.2018 |

Vapusta eteenpäin olin kuin toinen ihminen, olin ulkona kaiket päivät, nautin auringosta, tein pihahommia. Nyt huomaan että olen flegmaattinen, eilen ostin jopa karkkia vaikka olen pärjännyt pitkään ilman ( sokerikoukussa ). Minä rakastan aurinkoa ja kesää.... nyt on kuin synkin syksy. Tulee niin viime kesät mieleen. Sataa toki nyt saisi, mutta lämpö ja aurinko - tulkaa pian takaisin 🌞🌞🌞 olenko ainoa jolla tällaisia fiiliksiä ?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva mutta itse tykkään syksystä. Sataa ja myrskyää. Puista tippuu lehdet ja ilma jäähtyy -itikat katoaa. Parhaita vaellusreissuja syyskuun auringossa. Niin tosiaan, minäkin tykkään siitä mutta silloin ei ole lämmintä :) vaihtuvat vuodenajat on kivoja.

Vierailija
2/7 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään itsekin syysmyrskyistä, mutta en kesäkuussa. Nyt haluan aurinkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä puolestaan en saa hymyä pois naamalta...vihdoinkin VETTÄ !

Vierailija
4/7 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman ja sään vaikutusta ihmisten mielialoihin on tutkitta ja todettu että ne vaikuttaa paljon.

Vierailija
5/7 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman ja sään vaikutusta ihmisten mielialoihin on tutkitta ja todettu että ne vaikuttaa paljon.

Niin vaikuttaa... ! Ap

Vierailija
6/7 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään talvimyrskyistä ja sähkökatkoksista. Joskus on pidetty perheen kesken hauskaa lumimyrskyllä, laitettu sähköt poikki ja leikitty että on sähkökatkos. Kaipaan silti yhä niitä aikoja kun oli vielä iahn oikeita sähkökatkoksia, niistä on pahaat lapsuuden ajan muistot ja kokemukset.

Vierailija
7/7 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä kukaan muu rakasta aurinkoa, olenko ainoa?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi