Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään KUOLLAKSENI potkuja

Vierailija
07.06.2018 |

Olen ollut reilu viikun kesätöissä ja olen hidas, kömpelö enkä osaa vielä paljoa mitään. Paljon perusasioita unohtuu. On ollut paras työpaikka tähän mennessä ikinä, kivat kollegat ja työntekijästä pidetään todellakin huolta. Jo pelkästään se motivoi hirveästi jaksamaan tuolla kömmähdyksistä huolimatta ja antamaan parhaani. Välillä olen suorastaan liekeissä.

Silti pelkään, ettei se riitä. Tiedän että pari tyyppiä on sieltä saanut lähteä koeajalla. Syytä en tiedä. En halua lähteä sieltä, mutta välillä tuntuu etten vaan handlaa työtä. Tänään vakkari joutui auttamaan minua kun olin niin hidas. Hän näytti mallia jolloin tahtini ehkä vähän nopeutui mutten siltikään pystynyt siihen vauhtiin mitä hän.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, se kysymys tietty jäi. Eli tiedättekö ketään kukaa olisi kesätöistä saanut kenkää koeajalla? Millaisia virheitä on tehtävä?

Vierailija
2/4 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen odottanut kymmenen vuotta, jotta saan sanoa tämän: Kukaan ei ole seppä syntyessään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä turhaan stressaa, tottakai alussa olet hitaampi kuin vakkarit, jos et olisi niin vakkarit saisivat nopeuttaa tahtiaan. He ovat nähneet paljon aloittavia työntekijöitä ja tietävät että kaikki on erilaisia. Kuulostat mielestäni oikein hyvältä ja motivoituneelta työntekijältä tämän aloituksen perusteella ja eiköhän se näy työnteossasikin, jatka samaan malliin ja ole ylpeä itsestäsi jos et vielä muilta saa kiitosta :) 

Vierailija
4/4 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin, se kysymys tietty jäi. Eli tiedättekö ketään kukaa olisi kesätöistä saanut kenkää koeajalla? Millaisia virheitä on tehtävä?

voisin veikata että jotain näistä ja näiden yhdistelmä: kännykän räpläys työpaikalla työaikana, esittää jatkuvasti että ymmärtää vaikka ohjeet menee ohi korvien ja aiheuttaa sitten vaaratilanteita kun ei kysy apua tai pyydä selvennystä, epäilyttävät sairastumiset ja pommiin nukkumiset, muista työntekijöistä/pomosta pahan puhuminen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi