Olen lihonut liian syömisen johdosta
Nyt olen syönyt puoli vuotta täysin virallisen suosituksen mukaan. Paino ei ole laskenut yhtään, viisi kiloa on tullut lisää.
Eläköön suositukset!!
Ehkä mä alan syödä niin kuin ihmisen kuuluu :)
Kommentit (18)
Ei tullut mieleen lopettaa jo ensimmäisen kilon jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Mulle vois joku sanoa, että syöminen riittää tälle päivää. Oon vetäny kolme pientä kanankoipea, 2 sämpylää, 2 kananmunaa ja punaisia linssejä. Tunnesyöppö mikä tunnesyöppö.
Et oo tosissas?
Mä syön tuon annoksen kerralla, ja vielä lisää. Päivässä syön varmaan kolminkertaisesti enemmän.
Mitat 59/168.
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut mieleen lopettaa jo ensimmäisen kilon jälkeen?
Sanos muuta. Jälkiviisaushan on se paras viisaus.
Suositus ei ole mikään ehdottomasti toimiva tapa, vaan suuntaa antava ohje.
Etsi joku oikeasti toimiva tapa, raakaruokaa tai jotain fitness urheilun suosima ohjelma, jossa ravinnon ja liikunnan määrä on sopivassa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Suositus ei ole mikään ehdottomasti toimiva tapa, vaan suuntaa antava ohje.
Etsi joku oikeasti toimiva tapa, raakaruokaa tai jotain fitness urheilun suosima ohjelma, jossa ravinnon ja liikunnan määrä on sopivassa suhteessa.
Ehkä mä kuitenkin pitäydyn siinä ihmiselle sopivassa syömisessä.
Mitä merkitystä sillä on minkä suosituksen mukaisesti syöt jos syöt liian paljon kulutukseesi nähdän?
Silloin lihoo kun syö liian paljon. Se on aika yksinkertainen juttu.
Älä huoli, niin on kaikki muutkin lihoneet. Ei millään tyhjästä luoduilla kaloreilla . Kuten niin monet yrittää selittää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkitystä sillä on minkä suosituksen mukaisesti syöt jos syöt liian paljon kulutukseesi nähdän?
Ei se muuten ole.ihan niin yksikenrtainen juttu. Moni laihduttaja luulee että syömällä vähän pelkkää salaattia tms laihtuu, se on väärin. Sillä mitä syö on merkitystä ja millä tavalla syö, puhtaat raaka-aineet ja kasvikset, liha, kana, kala. Tarpeeksi ruokaa ja liikuntaa. 80%ruokavalio 20%liikunta laihdutuksessa.
Niin minäkin mutta en välitä vaikka kuolisin pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se muuten ole.ihan niin yksikenrtainen juttu. Moni laihduttaja luulee että syömällä vähän pelkkää salaattia tms laihtuu, se on väärin. Sillä mitä syö on merkitystä ja millä tavalla syö, puhtaat raaka-aineet ja kasvikset, liha, kana, kala. Tarpeeksi ruokaa ja liikuntaa. 80%ruokavalio 20%liikunta laihdutuksessa.
Ruoan energiapitoisuus ratkaisee. Ei ole merkitystä syökö saman energiasisällön edestä suklaata vai salaattia.
Voi syödä vaikka pelkästään suklaata ja pekonia silti laihtuen koko ajan. Kunhan syö tarpeeksi vähän.
Sinäkö lihoit liian syömisen johdosta? Minä liian puhumisen johdosta. Kumma juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruoan energiapitoisuus ratkaisee. Ei ole merkitystä syökö saman energiasisällön edestä suklaata vai salaattia.
Voi syödä vaikka pelkästään suklaata ja pekonia silti laihtuen koko ajan. Kunhan syö tarpeeksi vähän.
Ja paskat! Kannattais sunkin lopettaa toi turhan mantran jauhaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja paskat! Kannattais sunkin lopettaa toi turhan mantran jauhaminen.
Näin se nyt kuitenkin vaan on. Halusit tai et.
Minä lihoin myös syömällä liikaa. Oho!
Olet todellinen poikkeus tällä palstalla. Normaalisti ihmiset lihovat aineenvaihdunta- ym. häiriöiden takia muttei koskaan ylensyönnin seurauksena.
Vierailija kirjoitti:
Olet todellinen poikkeus tällä palstalla. Normaalisti ihmiset lihovat aineenvaihdunta- ym. häiriöiden takia muttei koskaan ylensyönnin seurauksena.
Tämä oli ihanaa sarkasmia, kiitos! On kyllä valitettavasti niin, että menee yli hilseen monelta tämän ketjun lukijalta.
Mulle vois joku sanoa, että syöminen riittää tälle päivää. Oon vetäny kolme pientä kanankoipea, 2 sämpylää, 2 kananmunaa ja punaisia linssejä. Tunnesyöppö mikä tunnesyöppö.