Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vihaa yrittäjyyttä

Vierailija
07.06.2018 |

Kun hän pääsisi taas normaaliin työsuhteeseen.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin, entinen yrittäjä.

Vierailija
2/25 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joko on yrittäjä tai ei ole yrittäjä. Todella moni ei pysty olemaan yhtään yrittäjä, mutta jos ei sitä ole oikeasti itse ajatellut jo silloin kun firmaa pystyyn laittaa, niin outo on. Ehkä miehesi ei pysty muutenkaan toimimaan yrittäjämäisesti, ottamaan itsestään ja työstään täydellistä vastuuta ja ehkä hänellä ei todellakaan ole ammattitaitoa alallaan tarpeeksi ollakseen yrittäjä? Siihen soppaan kun vielä lisätään vaimo, joka ei yrittäjyyttä ymmärrä ja kitisee vain miehen yritykseensä laittamasta ajasta ja vähistä alkuajan rahoista, niin hyvin menee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joko on yrittäjä tai ei ole yrittäjä. Todella moni ei pysty olemaan yhtään yrittäjä, mutta jos ei sitä ole oikeasti itse ajatellut jo silloin kun firmaa pystyyn laittaa, niin outo on. Ehkä miehesi ei pysty muutenkaan toimimaan yrittäjämäisesti, ottamaan itsestään ja työstään täydellistä vastuuta ja ehkä hänellä ei todellakaan ole ammattitaitoa alallaan tarpeeksi ollakseen yrittäjä? Siihen soppaan kun vielä lisätään vaimo, joka ei yrittäjyyttä ymmärrä ja kitisee vain miehen yritykseensä laittamasta ajasta ja vähistä alkuajan rahoista, niin hyvin menee...

Ei ole lainkaan tästä kyse vaan isosta määrästä työtä ja, paperityötä eikä juuri koskaan lomaa.

Vierailija
4/25 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yrittäjä kymmenen vuotta ja olen siinä hommassa hyvä. En lähde enää ikinä toisten palkkalistoille, sillä sellainen lammasmaisuus ei minulle sovi ollenkaan.

Vierailija
5/25 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää Viroon yrittämään. Siellä valtio auttaa yrittäjiä. Ei kuten Suomessa jossa yrittäjiä kiusataan ja vainotaan.

Vierailija
6/25 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tää ole taas ammattivalittaja huvikseen narisemassa.

Vierailija
7/25 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole lainkaan tästä kyse vaan isosta määrästä työtä ja, paperityötä eikä juuri koskaan lomaa.

Eli kitisette molemmat menetetystä vapaa-ajasta? Tuliko yllätyksenä?

Yrittäjä päättää ihan itse siitäkin asiasta ja rahalla saa apua paperitöihin. Tyhmä on, jos käyttää aikaansa hommiin, joita ei osaa, eli tässä tapauksessa paperitöihin. Yrittäjä on itsensä herra ja ainakin minä päätin jo ennen yrittäjyyttä, että yrittäjyyteni on fiksua kaikin puolin. Ammattitaitoinen kirjanpitäjä maksaa, mutta säästää kallista aikaani työn tekemiseen jne. Pidän työpäivät maltillisena, olen lomalla 3+1 viikkoa vuodessa ja koulutan itseäni järkevillä koulutuksilla säännöllisesti. Olen myös verkostoitunut alan yrittäjien kanssa alusta saakka.

Vierailija
8/25 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää Viroon yrittämään. Siellä valtio auttaa yrittäjiä. Ei kuten Suomessa jossa yrittäjiä kiusataan ja vainotaan.

Höpö höpö.

Vierailija
9/25 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tuntemani ihminen joka on yrittäjäksi ryhtynyt, on mennyt läpikotaisin pilalle. Jokaisella osa-alueella.

Vierailija
10/25 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä vihaa yrittäjyyttä, mutta ainoa mahdollinen ratkaisu, mikä sopii minulle itselle on se että sinä perit isäsi 100% kokonaan tai järjestää asiat hänen kanssa muuten kuntoon. Vaikka voittaisin itse lotossa niin en haluaisi omistaa yrityksestä mitään, koska se ei ole oma "kotikenttä" vaan puolisoni, jolla oikeus päättää kaikista asioista koskien yritystä. Itsellä ei ole tavallaan mielenkiintoa päättää ulkopuolisen yrityksen asioista, mutta palkkarenkinä ihan mielellään olisin kohtuu palkkaa vastaan.

Vierailija
11/25 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tuntemani ihminen joka on yrittäjäksi ryhtynyt, on mennyt läpikotaisin pilalle. Jokaisella osa-alueella.

Onneksi sinä olet täydellinen aina ja ikuisesti, jokaisella osa-alueella! :)

Vierailija
12/25 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikista olekaan yrittäjiksi.

Vierailija
13/25 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkös sinä tehnyt ne paperityöt?

Vierailija
14/25 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi yrittäjänä muka on olisi pakko tehdä 80 tuntia viikossa töitä ympäri vuoden ilman lomaa? Tottakai niin voi tehdä jos päättää alkaa tekemään, mutta kuka hullu nyt sellaista haluaa?

Yrittäjänä tienaan enemmän tehtyä työtuntia kohden kuin palkansaajana. Näin ollen voin tehdä vähemmän työtunteja päästäkseni samaan ansiotasoon.

t. yrittäjä

Vierailija
15/25 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjyys poissulkee ihmisyyden.

Vierailija
16/25 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjänä huhtikuun alusta lähtien. Palkollisena brutto 3500€/kk. Nyt 2,5kk aikana tienannut bruton 20 000€. Joo. Ei enää ikinä palkolliseksi.

Vierailija
17/25 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on luultavasti kohdannut pyrkyreiden maailman. Se sopii hyvin tietylle luonnettypille, mutta ei kaikile. En yhtään ihmettele.

Vierailija
18/25 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voisit ammattivalittaja tehdä välillä listan asioista joita siellä teidän torpassa ei inhota.

Vierailija
19/25 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjanpito kannattaa ehdottomasti ostaa joltain tilitoimistolta. Muita paperitöitä on sitten tarjousten ja tilausten käsittely sekä laskutus ja yrityksen laskujen maksaminen. Jos asiakkaita on niin paljon, että tuohon hommaan menee monta tuntia päivässä, kannattaa jo harkita työntekijän palkkaamista. Edes osa-aikaisen. 

Vierailija
20/25 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No he eivät ole osanneet hoitaan asioitaan kunnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi