Näin tänään Suden kotini lähellä - isä ei anna ottaa eläimiä sisälle
Nähtiin aamulla kaverin kanssa susi kotitiellä kun oltiin koiran kanssa lenkillä. Kerroin kotona asiasta isälle, mutta hän ei usko vaan väittää että nähtiin korkeintaan kettu. Erotan kyllä ketun ja suden jo pelkästään kokonsakin puolesta ja molempii oon nähny vaikk kuink usein. Nyt olisin ottanut kissat ja koirat sisälle yöksi kun se susi oli alle kilsan päästä kotoa mut isä ei anna ottaa.. Miten helposti susi pääsee koiratarhaan entä voiko se yllättää koiran sieltä niin ettei koira ehdi haukkua tai ulvoa? Onko kissa helppo saalis sudelle?
Pelottaa eläinten puolesta :(
T. Tyttö 14v
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Esittäytyikö näkemäsi susi sinulle tai mistä tiedät hänen nimensä olleen Susi?
Jostain syystä autocorrect löi tonne ton suden isolla ässällä.. Sry
Mä olisin teininä ja vieläkin hakenut ne eläimet sisälle, vaikka lukkiutunut huoneeseen niiden kanssa. Niitä lemmikkejähän se laumastaan eronnut yksinäinen susiparka popsii menemään.
Puhu äidillesi?
1. Päästä ne sisälle salaa.
2. Veto isään itkemällä miten se haluaa, että teidän eläimet kuolee. (Tämän kortin voi heittää myös, jos jää kiinni siitä, että päästi eläimet sisälle)
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö lapselle valittaa tällasestä sillon kun hällä on huoli eläimistään??
Koita vaan sinnikkäästi sanoa isällesi, että tunnistat kyllä suden ja haluat mielummin nukkua yösi rauhassa tietäen eläinten olevan sisällä.
Kissan pitäminen ulkona vapaana on laitonta, että siihen vedoten pitäis katti ainakin saada sisään
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin teininä ja vieläkin hakenut ne eläimet sisälle, vaikka lukkiutunut huoneeseen niiden kanssa. Niitä lemmikkejähän se laumastaan eronnut yksinäinen susiparka popsii menemään.
Puhu äidillesi?
Äiti asuu toisella paikkakunnalla. Oon iskän luona kesäkuun. En uskalla enää kinuta asiaa isälle, sanoi että mene nukkumaan itse sinne tarhaan jos niin pelottaa.. Kuulee kuulemma sisälle kun koira haukkuu ja niinhän se kuuluu mutta entä jos siihen ei herää?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kissan pitäminen ulkona vapaana on laitonta, että siihen vedoten pitäis katti ainakin saada sisään
No ei se kyllä laitonta ole, omilla mailla.
Kissaa ei susi kovin helposti saa, kissa kun kiipeää puuhun. Koira on helpompi saalis.
Vierailija kirjoitti:
1. Päästä ne sisälle salaa.
2. Veto isään itkemällä miten se haluaa, että teidän eläimet kuolee. (Tämän kortin voi heittää myös, jos jää kiinni siitä, että päästi eläimet sisälle)
Itkin jo mut isän mielestä ylireagoin.. Oon kuulemma ihan kaupunkilaislikka??
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se kyllä laitonta ole, omilla mailla.
Mistäs tiedät että pysyy omalla tontilla eikä mene esim naapurin puolelle?
Susi on todennäköisesti ollut alueella pidempään, todennäköisyys että hyökkää juuri tänä yönä on pieni. Ainut mitä voin sanoa on, että rauhoitu, toivo parasta ja toivottavasti koiratarha on kunnollinen, että sudella kestää hetki päästä aitaukseen, koira ehtii herätä ja reagoida ja te ehditte hätiin.