Milloin laihtumisesta tulee parempi olo?
-10kg nyt takana ja normaalipainon rajalle matkaa vajaa 10kg. Vyötärö kohta riskirajojen sisällä (olen suht lihaksikas). Milloin tulee se mahtava olo, josta kaikkialla aina hehkutetaan? Musta tuntuu vain siltä, että oon antanut tosi paljon, mutta en ole vielä saanut vastineeksi mitään. Paitsi ehkä muutaman vuoden lisää tylsää elämää
Kommentit (14)
En ole minäkään saanut mitään mahtavaa oloa. Tosin ilahduttaa joka kerta, kun tunnustelen vartaloani ja tunnen selvästi luita, joita en ole koskaan ennen tuntenut <3
No tule kertomaan sitten kun olet saanut viimeisetkin liikakilot pois.
En minäkään huomannut mitään eroa, kun lopetin aikoinaan tupakanpolton. Enkä huomannut mitään eroa, kun nostin 100 kiloa penkistä tai vedin 20 leukaa. Tuskin tuo laihtuminenkaan kaikkien elämää mullistaa.
Ilmeisesti eri ihmiset tuntevat muutokset kropassaan eri tavoin.
Minulta on lähtenyt reilut 16 kg. Pystyn kumartumaan sitomaan kengät helpommin, en hengästy kävellessä niin nopeasti kuin ennen. Vaatteet näyttävät paremmilta ja istuvammilta , ei enää Hemuli- halaatteja.
Kyllä minulla on parempi olo, vaikka vielä on painoa pudotettavaksi.
En minäkään ole mitään huomannut. 64 kg:sta 55 kg:een kahdessa vuodessa. Ei kyllä mitään kuuriakaan, ihan vaan ruokavaliomuutoksellla. Nyt painoindeksi 21.
N64v
Minäkin odottelen, milloin pudonnut kilomäärä tekee minun elämän onnelliseksi.
Hyvä Colette,
Voisitko siirtyä palstailemaan jonnekin lasten sivuille. Tai muiden pissisten.
Kiitos.
Kyllä mä ainakin olen iloisempi ja itsevarmempi peilikuvaa katsoessa kuin ennen. Ja ihanaa kun reidet ei enää hinkkaa yhteen niin kävelykin sujuu kepeästi!
Hyvä olo tulee heti vaa`alla, kun huomaa painon pudonneen. Kun erottaa luut peilin edessä, tulee uskomattoman hyvä olo, voittajafiilis.
Se on se pääkoppa, joka tekee onnelliseksi tai sinun tapauksessasi nyt sitten ei tee.
Colette kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Colette,
Kiitos.Arvoisa vierailija,
En.
Ole hyvä!
Huh kun sä olet lihava noissa kuvissa, miten kehtaat julkaista :X ainakin 15kg ylimääräistä! Löllöt kädet ja reidet.
Ei kai siitä vaa'an tuijottamisesta mitään saa. Kiinteytä itseäsi ja hanki lihaksia! Hyvä olo on se, kun treenin jälkeen voi katsoa itseään peilistä ja nähdä lihakset eikä pelkkää ihraa. Tai kun koko kroppa on kipeytynyt mutta tuntuu ah niin ihanan kiinteältä.
Vierailija kirjoitti:
Colette kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Colette,
Kiitos.Arvoisa vierailija,
En.
Ole hyvä!Huh kun sä olet lihava noissa kuvissa, miten kehtaat julkaista :X ainakin 15kg ylimääräistä! Löllöt kädet ja reidet.
Älä viitsi. En ole Coletten kanssa samaa mieltä siitä, että ihminen pitäisi tunkea xs- muottiin ollakseen hyvännäköinen, mutta tiedostan että hänellä on omat ongelmansa, joten kiusaaminen on myös alhaista.
Kai nyt joku muukin on pudottanut 10kg?