Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteettomuusongelma - miten ulos?

takiainen
05.06.2018 |

Tässä on ollut 3 vuoden on-off-suhde rankimman kautta. Kumpikin on sitä mieltä että yhdessä oleminen rikkoo, mutta irtikin on vaikea päästä.

Itse vertaan suhdetta huumeeseen, erossa oleminen tekee hulluksi eikä pysty ajattelemaan muuta, yhdessä oleminenkin saa välillä haukkomaan happea.

Mies ollut enimmäkseen sitä mieltä ettei halua edes sitoutua, nytkin. Koittanut kehottaa minua unohtamaan hänet, mutten voi. Ei kuitenkaan itsekään työnnä minua kunnolla pois, mikä tietenkin auttaisi.

Itse olen käyttänyt omasta mielestä kaikki kortit, että tähän tulisi joku selko, ja nyt vaan enimmäkseen avuton ja väsynyt olo (paitsi onnellinen silloin kun saan yhdessäolon murusia).

Muut miehet ei ole minulle ratkaisu. Yhteisiä lapsia ei ole, omia kylläkin kummaltakin puolelta.

Milloin tää loppuu ja miten?

Ja en ole trolli, olisinkin..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se loppuu sitten jos ja kun tulee tilanne että suhde tuottaa jommallekummalle liikaa tuskaa, tai sitten jompikumpi löytää tyydyttävämmän suhteen ja häipyy.

Vierailija
2/2 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanan yksinkertaiselta, ykkönen. 

Minulle varmaan mikään ei ole liikaa tuskaa... Itse en tässä pysty edes ajattelemaan muita tyydyttävämpiä suhteita.  Mies ehkä pystyy, mutta haluaa pitää minutkin kai kaverina.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan