Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaako sinua koskaan, että kun sinulla on periaatteita kotitöistä ym.

Vierailija
04.06.2018 |

Ahdistaako sinua koskaan, että koet todennäköisesti yksinäisen vanhuuden, koska sinulla sinulla on tiukkoja periaatteita kotitöistä ja tasa-arvosta (=feminismistä) eli kaikki kotityöt pitää tehdä puoliksi vaikka miehesi tekee paljon pidempää työpäivää ja silti miehen pitää pitää palvoa sinua prinsessana sinun tarpeesi etusijalle asettaen? Mitähän miesraukka tuollaisesta suhteesta saa? Ei varmaan juuri mitään. Siksi moni AV-korppikotka tulee kokemaan yksinäisen ja keskioluenhuuruisen tai valkkarinhöyryisen kohtalon pienessä vuokrahuoneistossa "hyviä miehiä" metsästäen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista, olen ihan tietoisesti valinnut miehettömän elämäntavan jo kauan sitten. Paljon helpompaa näin.

Vierailija
2/11 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ahdista, olen ihan tietoisesti valinnut miehettömän elämäntavan jo kauan sitten. Paljon helpompaa näin.

Oletko enemmän keskiolut- vai valkkarityyppiä ja paljonko käytät aikaa viikossa hyvien miesten metsästämiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja kuitenkin ne on juuri naiset jotka hakevat eroa, ei niinkään miehet. Syy on selvä, nainen on onnellisempi itsekseen.

Vierailija
4/11 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja kuitenkin ne on juuri naiset jotka hakevat eroa, ei niinkään miehet. Syy on selvä, nainen on onnellisempi itsekseen.

Moni mieskin olisi onnellisempi itsekseen jos saisi samanlaiset tulonsiirrot verorahoista ja yhtä helposti irtoseksiä kuin naiset.

Vierailija
5/11 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko enemmän keskiolut- vai valkkarityyppiä ja paljonko käytät aikaa viikossa hyvien miesten metsästämiseen?

Keskiolut kyllä toisinaan maistuu, Karhu erityisesti. Miehiä en ole metsästänyt kuin joskus parikymppisenä ehkä yökerhossa vähän. 32-vuotiaana eron jälkeen päätin, etten enää halua lainkaan miehiä enkä edes seksiä, ja se päätös  on pitänyt (ikää nyt 43).

Vierailija
6/11 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen aloittajan parisuhde on?

Itsekin tykkään oluesta, Karhu on omakin suosikki. makeista juomista en tykkää, oikein kuiva siideri kelpaa myös.

Vierailija
7/11 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mieheni tee pidempää työpäivää. Omituinen lähtökohta.

Vierailija
8/11 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat yksi niistä harvoista asioista jotka ei ahdista. Kotitaloutena minä ja mieheni teemme kotityöt puoliksi ja tietysti siivoamme omat sotkumme. Jälkikasvuakaan ei ole niin ei sitä siivottavaa tule paljoa viikossa. Teen itseasiassa pidempää työviikkoa kun mies, mutta hänellä on harrastus taiteen kanssa joka vie aikaa. Tienaan huomattavasti enemmän kuin mieheni, joten ei sitäkään korttia voi tähän vetää että "mutta kun mies tuo ruuan pöytään" huoh..

Ps hankkikaa siivooja/kotiapulainen jos kotityöt ei kiinnosta ja tienaatte NIIN paljon enemmän kuin kumppaninne

Vierailija
9/11 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista. Mies on lääkäri ja minä asianajaja, ja mies on minua paljon hygieenisempi, joten tarjoutuu usein omasta aloitteestaan esim tiskaamaan. Alkoholia ei kumpikaan oteta. Miehen palkka on vähän suurempi, mutta mulla taas on sijoituksia.

Vierailija
10/11 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylllähän se on aninen joka huomauttelee niiistä kotitöistä. Jos mies alkaaa liiakseen huomautella niiin sehän on varmaa etttä mies on homo.

Vierailija
11/11 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylllähän se on aninen joka huomauttelee niiistä kotitöistä. Jos mies alkaaa liiakseen huomautella niiin sehän on varmaa etttä mies on homo.

See että mies järjestää letttukestit kavereilleen on sekin ihka selvä homouden merkki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän