miten usein näette kumppanianne jotka ette asu yhdessä?
Olettaen että ette ole myöskään etäsuhteessa, vaan suht lyhyen välimatkan päässä. Miten paljon näkemistä, yhteydenpitoa yms?
Kommentit (18)
4-5kertaa viikossa. Välimatkaa 1km.
Nähdään 1-2 viikon välein 2-24 tuntia, soitellaan melkein joka päivä, viestitellään enemmän. Aina en ihan edes muista, että olen parisuhteessa, olo on yksinäinen. Välimatkaa 20 km.
Joka päivä, mutta viime aikoina päivittäinen tapaaminen on tuntunut vähän liialta, toisen naama kyllästyttää ja riitoja tulee helposti. Parin päivän välein on sopivampi tahti, ehtii tulla ikävä ja tapaaminen on mukavampaa. 1.5 v yhdessä.
Välimatkaa n.6km, nähdään pari kertaa viikossa keskimäärin, joskus useamminkin. Soitellaan tai viestitellään lähes päivittäin, toisinaan tulee soiteltua montakin kertaa päivässä jos on asiaa.
Joka päivä (ja yö). Arkipäivät minun kotona, koska se on työpaikkojen vieressä, ja viikonloput ollaan miehen kodissa. Vuosi ollaan seurusteltu. Suunnilleen pari kertaa kuussa olemme yötä erillään.
Mulla myös aika yksinäinen olo, tuntuu että mies ei halua nähdä niin usein kuin minä. En tiedä olenko minä nyt liian vaativa, vai onko oikeastikin parisuhteen pointti olla toisen kanssa. Nähdään muutamien tuntien ajan ehkä viitisen kertaa viikossa. Kaipaisin itse öitäkin yhdessä ja joskus aivan kokonaisia päiviä. Kun oli etäsuhde, oltiin noin viikko aina yhdessä. Nyt kun etäisyys poistui, samalla poistui yhteiset yöt ja moni muu asia. Nopeita käyntejä ja viestittely samalla lopahti kun ei oo välimatkaa. En ole tyytyväinen tilanteeseen.
ap
Nähdään kerran viikossa. Soitellaan ja viestitellään lähes päivittäin. Haluaisin nähdä enemmän, mutta miehellä on paljon muutakin elämässä mm. Omakotitalo pihatöineen ja puulämmityksineen, paljon sukulaisia ja ystäviä joiden kanssa mökkeilee ja kalastelee.
Vierailija kirjoitti:
Nähdään kerran viikossa. Soitellaan ja viestitellään lähes päivittäin. Haluaisin nähdä enemmän, mutta miehellä on paljon muutakin elämässä mm. Omakotitalo pihatöineen ja puulämmityksineen, paljon sukulaisia ja ystäviä joiden kanssa mökkeilee ja kalastelee.
No kuulostaa ihan hiton erikoiselta. Etkö sä ole mukana siellä mökkeilemässä🤔
Viikonloppuisin. Viikolla viestitellään muutaman kerran. Viikolla ei ole aikaa tavata.
Päivittäin jos halutaan. Näin on mennyt noin 8 vuotta.
Me mentiin naimisiin 7 vuoden seurustelun jälkeen ja vuosi siitä muutettiin yhteen, kummallakaan ei lapsia mutta avioerot takana. Nyt on täydellistä jo 3 vuotta yhdessäasumista. Erilläänkin meni mutta me sovitaan hyvin yhteen. Jos ei tunnu siltä, että tuo ihminen on minun ihminen, vakka ja kansi niin ei kannata edes olla yhdessä. Vuoden verran kun on ollut yhdessä niin sen tietää ihan varmasti. Kaikki tai ei mitään.
Ollaan reilu kolmekymppinen pariskunta, parisen vuotta oltu yhdessä, aluksi etäsuhteessa ja nyt välimatkaa 3km. Käytännössä arki eletään yhdessä hänen luonaan, useimmiten viikonloputkin. Viestitellään myös päivän aikana, lähinnä miehen aloitteesta ja halusta. Itselle ehkä riittäisi vähempikin, niin viestittelynkin kuin näkemisenkin osalta. Viihdyn omissa oloissaan kotonani, toki pidän myös miehen kanssa jaetusta arjesta kaupassa käynteineen, kokkailuineen, siivouksineen yms.
Alusta saakka vietetty viikonloput yhdessä, sittemmin nähty mahdollisuuksien mukaan myös viikolla 1-3 päivänä, ja tietysti lomat enimmäkseen yhdessä. Silloin, kun ei olla yhdessä, soitetaan päivän kuulumiset. Neljäs vuosi menossa, välimatkaa reilut 50 km.
Meillä näin: ollaan joka viikko 2-5 yötä yhdessä, eli käytännössä mun lapsivapaa aika. Usein vietetään yksi vrk yhdessä koko porukalla (minä, mies, mun lapset) kun mulla on lapset. Meillä siis lapset exän kanssa 50/50 mutta ei vuoroviikot.
Joka päivä ollaan yhteydessä kyllä.
Asuttiin neljä vuotta erillään suhteen alussa, välimatkaa oli parisen kilometriä. Nähtiin päivittäin ja nukuttiin aina jomman kumman luona.
Mulle riittäisi nähdä pari kertaa viikossa, ja edes joka päivä ei tarvitsisi olla yhteydessä. Miesystävä taas haluaisi nähdä päivittäin (ei vain seksin takia), ja soittaa/viestittää pari kertaa päivässä kaikki huomenet ja hyvät yöt, kun ei olla yhdessä. Välimatkaa alle 10km, ja yhdessä oltu jo neljä vuotta. Muuttoa yhteen emme harkitse (lähinnä mun päätöksestä). Ikää molemmilla +30v.