Saatko kätesi nilkkasi ympäri?
Siis niin että yhden käden sormet koskevat toisiaan ja nilkka mahtuu käden sisään? Minä en saa lähellekään, vaikka olen aika hoikka. Haluaisin sirot nilkat mutta ilmeisesti iso luusto esteenä, ei voi mitään.
Kommentit (31)
1-1,5 cm jää peukalon ja keskisormen väliin.
Olen pitkä 177 cm, mutta en missinhoikka ole koskaan ollut.
Jää sentistä kiinni. En ole erityisen siro mutta sormet on pitkät.
En saa. Olen muuten hoikka mutta paksut nilkat. Ranteen ympäri sen sijaan saan kevyesti.
Mun kengännumero on 42. Näyttäisi varmaan koomiselta, jos olisi niin ohuet nilkat.
Mulla pitkät sormet eikä nilkan kohdalla muuta kuin luuta ja nahkaa ja silti jää 2cm.
En saa. Jää varmaan 3cm. Johtunee pienistä käsistä.
Minulla on todella ohuet nilkat ja pitkät sormet, ja silti jää noin sentti väliä. Ranteen väliin jää paljon ilmaa, kun laittaa sormet ympärille.
En saa enkä nyt ihan heti ymmärrä miksi pitäisi. :D Nilkkani ovat sirot ja käteni todella pienet. Siis oikeasti, sormet on niin lyhyet, että kuulen niistä kuittailua.
hei mä saan! just ja just! olen hoikka, tanssinut koko ikäni joten luulin nilkkani paksuiksi, mutta mulla on myös todella isot kädet ja pitkät sormet.
On teillä kyllä sirot nilkat tai pitkät sormet, itselleni jää varmaan 5 senttiä väliä, ja mielestäni nilkkani ovat ihan normaalin paksuiset...
Luonnotonta, jos saisi.
Olen todella hoikka ja sironilkkainen. Sormet ovat rakenteeseeni nähden täysin normaalit.
Ei onnistu.
Ja miksi pitäisi?
Vierailija kirjoitti:
On teillä kyllä sirot nilkat tai pitkät sormet, itselleni jää varmaan 5 senttiä väliä, ja mielestäni nilkkani ovat ihan normaalin paksuiset...
Harrastan kyllä potkupainotteista lajia, joten ehkä nilkat on sitten sen takia paksut..?
Pitäisi olla melkoiset sormet, vaikka kuinka on hoikat nilkat. Vastaavasti - taitaisi olla aika omituisen näköiset nilkat, jot ns. normaalipituiset sormet ympäri yltäisivät.
Olen pullukka, mutta saan melkein kiinni sormet toisiinsa, vaikka olen pienikätinen. Omenavartalo eli vaarallinen juttu mulla.
Ei yletä, näpit on kuin nippu kyr*iä.
M181cm
Saan, vaikka olen ylipainoinen :) :) sirot nilkat.
En todellakaan. Minulla jää peräti 4 cm väliä! Minulla on pienet kädet, mutta paksut nilkat. Mittasin just oikean nilkan ympärysmitan kapeimmasta kohdasta ja se on 20,5 cm!
En. Minulla on sirot luut joten myös kädet on pienet.