Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Biologinen kello ja ihastus työkaveriin

Vierailija
01.06.2018 |

Olen ollut yhdessä mieheni kanssa kohta 10 vuotta. Rakastamme toisiamme, elämä on hyvää. Olemme puhuneet siitä, haluammeko lapsia, kumpikin on ollut koko ajan asian suhteen epävarma. Minua on kiusattu koulussa, enkä halua elää sitä vaihetta elämässä uudestaan lapsen kautta. Lisäksi huoli maailmantilasta (ympäristö, politiikka, talous) kalvaa. Pelkään myös lapsen mahdollista kehitysvammaa (olen 36-vuotias) sekä lapsen menettämistä (sairaudet, onnettomuudet, väkivalta).

Nyt sitten kaikista järkisyistä huolimatta minulla ilmeisesti biologinen kello tikittää rajusti. Viimeinen käänne on ihastuminen uuteen työkaveriini. Työkaveri on komea ja itsevarma mies, joka herättää selvästikin kiinnostusta lähes kaikissa naisissa. Hän on myös itsekäs ja laiska, ei missään nimessä mikään kumppaniehdokas. Kuitenkaan en nykyään juuri muuta teekään kuin ajattele häntä. Haaveilen, että aloitan hänen kanssaan seksisuhteen, josta syntyy vahingossa lapsi ja lopulta oikea suhde. Kyllä, haaveeni on erittäin lapsellinen myös omasta mielestäni.

Tämän kaiken keskellä oma aiemmin niin onnellinen ja mukava elämäni on alkanut vaikuttaa tyhjältä ja lattealta. Meillä on mieheni kanssa tyydyttävä seksielämä, mutta en ole tuntenut häntä kohtaan koskaan samanlaista himoa kuin nyt työkaveriani kohtaan. Olen alkanut miettiä, olenko sittenkin vain tyytynyt ihan hyvään.

Apua, mitä teen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
2/10 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri vaikuttaa tyypilliseltä jännämieheltä. Hetken aikaa varmaankin olisi kivaa, mutta jälkeenpäin luultavasti kaduttaisi kovasti.

Oletko keskustellut miehen kanssa seksielämästänne? Jos vaikka keksisitte yhdessä jotain uusia asioita, joita kokeilla?

Pikaisia ajatuksia kahvitauolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitysvamman pelkääminen on ihan typerää. Jos sen todennäköisys kasvaa 0,001 prosentista 0,002 prosenttiin niin joo.. Kyllä se riski on silloin kaksinkertaistunut, mutta edelleen merkityksettömän pieni, että sen perusteella kannattaisi lapset jättää tekemättä.

Vierailija
4/10 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri vaikuttaa tyypilliseltä jännämieheltä. Hetken aikaa varmaankin olisi kivaa, mutta jälkeenpäin luultavasti kaduttaisi kovasti.

Oletko keskustellut miehen kanssa seksielämästänne? Jos vaikka keksisitte yhdessä jotain uusia asioita, joita kokeilla?

Pikaisia ajatuksia kahvitauolta.

Jep, sellainenhan se on. En aiemmin ole ollut kiinnostunut tuon tyyppisistä ihmisistä, enkä nytkään järjellä ajatellen.

Vierailija
5/10 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varmasti voidaan mieheni kanssa kokeilla uusia juttuja. Mutta työkaverini ei tarvitse kuin tulla samaan tilaan, niin haluaisin heti pikapanon kopiokoneen päällä. En usko, että sellainen tunne syntyy keskusteluilla ja uusilla kokeiluilla. En ole ennen kokenut vastaavaa.

Vierailija
6/10 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 ja 5 oli ap

Vierailija
7/10 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kerro miehellesi ihastuksesta ja että elämä juuri nyt parisuhteenne osalta tuntuu tyhjältä? Niitä ihastuksia tulee ja menee pitkässä suhteessa ja jos ottaa härkää sarvista niin minimoi huonon lopputuloksen.

Vierailija
8/10 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset kerro miehellesi ihastuksesta ja että elämä juuri nyt parisuhteenne osalta tuntuu tyhjältä? Niitä ihastuksia tulee ja menee pitkässä suhteessa ja jos ottaa härkää sarvista niin minimoi huonon lopputuloksen.

Tuollainen keskustelu varmasti loukkaisi miestäni. Eikä hän ole tehnyt mitään väärää, jonka voisi korjata.

Ap

Vierailija
9/10 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei pidä tehdä mitään?

Vierailija
10/10 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi sain tästä asiasta energiaa, työt sujuivat normaalia paremmin ja olin energisempi. Nyt haen työkaverin huomiota kuin nisti fiksiänsä, sillä saan vain normaalin olotilan pysymään. Jos en jostain syystä pääse juttelemaan hänen kanssaan, olo on masentunut. Kasaantuvat työtehtävät ovat alkaneet taas ahdistaa.

Ap