Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut huutavat ja antavat palautteen ruohonjuuritason työntekijöille? Esim. Elisa, terveyskeskus, kassat yms

Kumpaakin työtä tehnyt
01.06.2018 |

Etkö tajua, että se ruohonjuuritason työntekijä ei mahda mitään jollekin firman tai yrityksen isommille linjauksille? Jos kuudesta asiakaspalvelijasta neljä on sairaslomalla, niin se ei ole sen töissä olevan vika. Tähän varmaan joku viisastelee, että on sen työntekijän tehtävä edustaa firmaa, joopa joo. Antakaa ne palautteet oikeisiin paikkoihin, se työntekijä tekee vaan työtään eli hoitaa sitä käytännön työtään ja jos haluatte valittaa jostain firman linjauksista tehkää se kirjallisena ja oikeaan instanssiin. Jos se aspa lähtee viemään teidän jokaista palautetta eteenpäin niin ette pääsisi sinne läpi senkään vertaa. Joku aspa ei saisi tehdä mitään muuta kuin viedä niitä palautteitanne eteenpäin eikä ne kiinnosta edes ketään kun epäkohdat on johdollakin tiedossa ihan hyvin. Joku aspa ei mahda mitään jonkun liittymän hinnalle tai sille ettet saanut lääkäriltä lähetettä kirurgille jne.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeita paikkoja ei ole tai ne piilotetaan organisaatiissa tahallaan. JOKAISEN ASIAKASPALVELIJAN TEHTÄVÄ ON OTTAA PALAUTETTA VASTAAN JA VIEDÄ SITÄ FIRMASSA ETEENPÄIN. Muuten he ovat turhia. Ja koko firma on turha.

Vierailija
2/8 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten ole. Jos haluat valittaa firman linoista, niin tee se ihan itse.   Aspa palvelee asiakkaita ja jos alkaa viemään palautetta eteenpäin niin ei saa tehtyä mitään käytännön työtä. Tietyissa paikoissa näes joka ikinen asiakas valittaa jostain.  Ainakin terveysasemalla ei olisi mitään muuta saanut tehdä kun kuunteli tuota huutoa aamusta iltaan asti. Haluatko mieluummin, että vien koko päivän niitä palautteita eteenpäin ( joille on olemassa ihan omat kanavansa nykyään joka firmalla) vai että teen sitä työtäni, jotta tuo järjestelmä edes jotenkin pyörisi. Mieti valopää sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspa on valitettavasti lähes aina se ainut kontakti yritykseen tai palveluun ja saa niskaansa kaiken p*skan ja asiakkaan turhautumisen.Ongelmista joita asiakaspalvelija ei pysty eikä voi ratkaista eikä edes aina tiedä kuka voisi ,jos kukaan.Aspa ei myöskään koskaan voi eikä saa luvata ongelman hoituvan jollei ratkaisu ole hänen omissa käsissään,harvoin on.

Itse kun olen polttanut päreeni johonkin ,ilmoitan etukäteen aspalle pahoitteluni tämä ei sinun syysi,mutta valitettavasti sinä olet nyt se joka joudut kuuntelemaan.

Yli 10v it-tuen tiiminvetäjänä kyllä kerrytti kokemusta asiakkaista.Olen edelleen samaa mieltä kuin silloin ,aspan ei tarvitse kuunnella mitä vaan.Asiakasta voi ja saa pyytää ottamaan yhteyttä uudelleen kun hän on kykenevä normaaliin keskusteluun.Tiukka ja asiallinen puhe on eri asia kuin päätön räyhääminen.

Vierailija
4/8 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspa sitten kertoo vain oikean sähköpostiosoitteen, niin laitan sinne tulikivenkatkuista viestiä.

Mikä tässä nyt oli vaikeaa?

Vierailija
5/8 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda työtä.

Vierailija
6/8 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, miksi näitä asiakaspalvelijan paikkoja on auki koko ajan. Itsekin tehnyt myynti- ja asiakaspalveluhommaa (kahvilatarjoilija) opiskeluaikana ja todellakin sai huomata, millaisia hulluja siellä välillä tuli huutamaan. Osa sylki päin naamaa, osa tuli vain purkamaan pahaa oloaan, kun tiesivät, ettei tuo voi sanoa mitään takaisin. Jotkut nyt vaan ovat yksinkertaisilla aivoilla varustettuja, eivätkä tajua, että asiallinen palaute toimii parhaiten.

Yritin jaksaa niissä duuneissa niillä kivoilla asiakkailla ja unohtaa kaikki tappouhkaajat ja sekopäät. Ja muistaa, että jopa viidesosalla (20%) on joku mt-ongelma. Sen kyllä huomasi.

Vierailija
7/8 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin töissä niin sanotusti paremmalla aluella, siellä moni asiakas osasi heti valittaa suoraan johtajalle tai ylipäänsä käyttää palautteenantoon oikeaa kanavaa. Oli miellyttävää olla töissä, kun näitä aspalle räksyttäjiä oli suhteellisesti vähemmän, joskin muuten oli tosi vaativiakin asiakkaita.

Olen itse töissä paikassa, jossa palaute ei vaan mene minun kauttani eteenpäin ja kuten tässäkin ketjussa mainittu, ei meillä ole aika käsitellä palautteita. Palaute ei mene minun kauttani eteen päin, koska olen vaan lukuisat kerrat huomannut, että johto ei ole kiinnostunut aspan kautta tulevista palautteista, niillä ei ole mitään vaikutusta mihinkään. Tällehän en itse mahda mitään.

Vierailija
8/8 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni aspalle huutaja nöyristelee johtajan edessä joka on tehnyt hänen kannaltaan hyvin epäedullisia päätöksiä. Rottamainen luonne nääs.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi