Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion mennä New Yorkiin ja ostaa itselleni komeaa miesseuraa

Vierailija
31.05.2018 |

Mitä mieltä tästä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeppä se.

Vierailija
2/6 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teeppä se.

Niin teen. En halua niinkään seksiä, vaan enemmän keskustelua ja hellyyttä. Kyseinen palvelu on kallista( 650 dollaria 2 h) mutta varmaan sen arvoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
4/6 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kertoa oma New York tarina. Olin vaimon veljen kanssa viikon lomailemassa. Mentiin hienoon yökerhoon ja istuttiin pöytään ja tarjoilija toi juomaa. Sitten meni jonkun aikaa ja kaksi aivan vtun kaunista naista tuli ja kysy et voiko istua seuraan. Vaimon broidi oli heti et joo. Sanoin no thanks. Sanoin et meinaatko et noi istuu ilmaseksi. Se ei uskonut kun sanoin... Sanoin naisille et ei nyt. Noh ne sit istu. Sanoin koko aika et heivaa nyt veke noi, että kallista puuhaa... Ei ole, mitä sä nyt selität. Sanoin, että tiedän miten tää menee, en ole ekaa kertaa täällä. No se ei uskonut. Tehtiin lähtöö, niin kaks isoo venäläistä tuli ilmottaa et lasku on sit 3000 dollaria. Vaimon broidi sano ettei tipu menkääs muualle. Mulla rupes jo hiki valuu siinä. Se venäläinen sano, että 3000 tai molemmat polvet. Mun ei tarvinu maksaa, koska koko aika ilmotin ettei käy et tulee pöytään. Se lasku meni vaimon veljelle. Se usko siinä vaiheessa, että se on oikeesti velkaa kun ne otti sen takahuoneeseen ja laitto sorkkaraudan polven päälle. Ei siinä muuta ku rahaa nostaa.

Vierailija
5/6 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tekisit sellaista?

Vierailija
6/6 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee sitä!

Ajattele HIILIJALANJÄLKEÄ!!!!!!!!!!!

Hanki mieshuora kotikaupungistasi.