Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yo-juhliin tulee alkoholisti

Vierailija
31.05.2018 |

Pelkään, että hän käy salaa juomassa kaikki onnittelumaljoihin varatut kuohuviinit. Mitä minun kannattaisi tehdä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista pidä päästää ylioppilasjuhliin. Eikä muihinkaan. Eikä olla missään tekemisissä. Alkoholistin kanssa ei pidä olla missään tekemisissä.

Vierailija
2/24 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat alkoholitonta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin varaat hänelle oman pullon tiukkaa.

Vierailija
4/24 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siltä omakin pullo vähän tiukempaa kamaa varmasti mukana ettei se sinun mitään sanomattomia litkuja pölli.

Vierailija
5/24 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostat alkoholitonta?

Pitäisikö siis kaikkien vieraiden juoda Pommacia yhden takia?

Vierailija
6/24 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen kyllä harkinnut, mutta miten sen sitten hänelle antaisi huomiota herättämättä? Ja mikä olisi hyvä valinta? Ihan vaan kossu?

Vierailija
7/24 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta ehkä että vahdit hänen jokaista liikettään sillälailla syrjäsilmällä toivoen että hän ei huomaa. Välillä käyt sitten siirtämässä alkoholiastioita kauemmas hänestä. Holhous on varmastikin toimiva keino.

Vierailija
8/24 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen kyllä harkinnut, mutta miten sen sitten hänelle antaisi huomiota herättämättä? Ja mikä olisi hyvä valinta? Ihan vaan kossu?

Reteesti ovella ojennat ison kossun kouraan ja sanot, että tämä on tervetulijaisdrinkki only for you my friend.

Vierailija
9/24 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta ehkä että vahdit hänen jokaista liikettään sillälailla syrjäsilmällä toivoen että hän ei huomaa. Välillä käyt sitten siirtämässä alkoholiastioita kauemmas hänestä. Holhous on varmastikin toimiva keino.

Tämä voisi olla toimiva keino. Toivon, että pystyn vahtimiseltani kuitenkin keskittymään kunnolla muiden vieraiden kanssa keskusteluun.

Vierailija
10/24 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä voisi olla toimiva keino. Toivon, että pystyn vahtimiseltani kuitenkin keskittymään kunnolla muiden vieraiden kanssa keskusteluun.

On tämä nyt tosi outo viesti. Eivät kaikki alkoholistit koko ajan himoitse juotavaa, eikä heitä ole pakko kutsua, jos sinulla on etukäteen kokemuksia siitä, että kyseinen henkilö pilaa juhlasi. Jos se on tosi läheinen esim. isäsi tai äitisi voit sanoa hänellekin, että et halua kutsua tätä juomisen vuoksi.  Alkoholistille täytyy asettaa rajat, holhoaminen ei auta mitään.  Jokainen saa pitää itsensä näköiset juhlat, eikä kutsu sinne sellaisia, jotka voivat juhlat pilata.

Vierailija
11/24 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baila baila! Ilo ilman viinaa on teeskentelyä vaan!

Vierailija
12/24 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivoton alkoholistiko teille tulee? Tuskin se kaikkia kuohuviinejä kittaa. Yleensä niillä on omat juomat mukana.

Vierailija
13/24 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omnomnomnmnomnom...

Vierailija
14/24 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tarjoilee kuohuvia ja samalla vartioi niitä. Tuskimpa kehtaa käydä korkkaamassa avaamattomia pulloja jostain jääkaapista.

Vierailija
15/24 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun yo-juhliini lauantaina tulee myös alkoholisti, joka on rakas kummisetäni. Olen hänen kanssaan keskustellut asiasta, ja olen nyt siinä uskossa että kaikki menee hyvin ja hän on kiltisti :D . Olisi tosi mahtavaa jos hänkin pääsisi sinne, sillä muutkin tärkeät sukulaiset ja kaverit tulevat. Viiniä on kuitenkin tarjolla (sivistynyt määrä) muille täysi-ikäisille, sillä niin halusin ja se kuuluu mielestäni juhlien luonteeseen ja meidän perheen ravintolakulttuuriin. Tuntui vain vähän turhalta jättää viini pois muilta 40 vieraalta.

Varmaan riippuu alkoholistista kuka kutsutaan, mutta minulle ne juhlat eivät olisi samat, jos hän jätettäisiin automaattisesti pois, koska on houkutuksia tarjolla. Kai hän itse on osannut arvioida pystyykö osallistumaan, ja ollaan varattu kaikkea alkoholitontakin vaihtoehto sinne.

Vierailija
16/24 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun yo-juhliini lauantaina tulee myös alkoholisti, joka on rakas kummisetäni. Olen hänen kanssaan keskustellut asiasta, ja olen nyt siinä uskossa että kaikki menee hyvin ja hän on kiltisti :D . Olisi tosi mahtavaa jos hänkin pääsisi sinne, sillä muutkin tärkeät sukulaiset ja kaverit tulevat. Viiniä on kuitenkin tarjolla (sivistynyt määrä) muille täysi-ikäisille, sillä niin halusin ja se kuuluu mielestäni juhlien luonteeseen ja meidän perheen ravintolakulttuuriin. Tuntui vain vähän turhalta jättää viini pois muilta 40 vieraalta.

Varmaan riippuu alkoholistista kuka kutsutaan, mutta minulle ne juhlat eivät olisi samat, jos hän jätettäisiin automaattisesti pois, koska on houkutuksia tarjolla. Kai hän itse on osannut arvioida pystyykö osallistumaan, ja ollaan varattu kaikkea alkoholitontakin vaihtoehto sinne.

Onnittelut sulle. Kummisetä käyttäytyy varmasti hyvin. Yleensä juhlissa mokailee just ne, jotka harvemmin juo alkoholia.

Vierailija
17/24 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosia ne räppärit on. Että yo vaan sinnekin!

Vierailija
18/24 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä että on edes yksi ammattilainen siellä amatöörien seassa.

-Arska

Vierailija
19/24 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilottakaa alkoholipulloja eri paikkoihin ja usuttakaa alkoholisti etsimään niitä samalla kun lyötte tahtia ja hurraatte löytäneillä pulloille.

Vierailija
20/24 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivoton alkoholistiko teille tulee? Tuskin se kaikkia kuohuviinejä kittaa. Yleensä niillä on omat juomat mukana.

Kyseessä on todella pihi henkilö. Ei hän omiaan juo, jos ilmaista on tarjolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi