Millaisia "häiriintyneitä" piirteitä sinussa on? Trollaatko av:lla? Syötkö viimeisen pullan kahvipöydässä?
Vai tunnistavatko ihmiset ikinä näitä piirteitä itsessään? Täälläkin kaikki on enkeleitä ja empatia on pyhä asia, niin kuin tuossa yhdessä ketjussa ihmiset vakuutteli. Ikinä kukaan ei ole se joka kehottaa masentunutta hyppäämään sillalta.
Kommentit (22)
Kirjoitan Av:lle, koska oikeassa elämässä olen varovainen, vähän marttyyri jopa ehkä.Täällä voin sanoa mielipiteeni ilman että koen muuttavani itseäni ihmisten läsnäolon takia. :D
Sit joo. Olen myös mielestäni hyvän moraalin omaava, mutta se ei kyllä näy elämässäni muuten kuin että tuomitsen hiljaa ihmisten käytöstä perus tekopyhästi.
Miten viimisen pullan syönti on häiriintynyt piirre? Eikö ne ole siinä syötäväksi
Mielenkiintoinen aloitus!
Itselläni ehkä se, että koen välillä jotain ylemmyyden tuntoa muihin ihmisiin nähden. Tosin onkohan tuollainen yleistäkin? Eivätkö kaikki tavallaan pidä itseään tärkeimpänä ja ajattele jollain tasolla olevansa oikeassa?
Olen tosielämän rölli. Ihmisten reaktioita on mielenkiintoista seurata. Varjopuolena tässä on se, että minua pidetään todella omituisena.
Itse en välitä kursailusta, vaan marssin heti ensimmäisestä kutsusta pöytään. Saatan joskus myös ottaa viimeisen pullan.
Olen ylikohtelias, koska sillä saa ihmiset vaivaantumaan :) Pidän ovea auki ja tokaisen "Rouva/herra tekee hyvin", nuorillekin. Teitittelen teinejäkin. Pidän ovea liian pitkällä oleville ihmisille auki, että tuntevat pakotusta kiirehtimiseen. Tervehdin ynseitä bussikuskeja niin kauan, että saan tervehdyksen takaisin. "Päivää." "PÄIVÄÄ." "HYVÄÄ PÄIVÄÄ!" "öh moi". Sitten olen silleen :))))
Sori, jostakin pitää riemu repiä tässä maailmassa :)
Tapanani on julkisilla paikoilla esittää puhuvani puhelimeen, ja puhun tosi häiriintyneitä juttuja. Busseissa, junissa, kahviloissa...
"Hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaiset"
Kieltämättä av:lla tulee joskus trollailtua ja v*ttuiltua oikein urakalla. Pahalla tuulella ollessa on tullut sanottua asioita, joita en ikinä sanoisi ääneen ainakaan tuttujen kuullen. Tiedostan häiriintyneisyyteni itsekin ja olen miettinyt, että täällä trollailu ei ole hyvästä, koska se myrkyttää mieleni, ruokkii epätervettä ajatusmaailmaa sekä lisää pahantuulisuuttani, mitä on liikaa jo ennestäänkin.
Sekö tekee ihmisen sellaiseksi joka on "sinut" itsensä kanssa, jos käskee masentunutta hyppäämään sillalta?
Vähän järkee.
Suurin osa kamppailee sen kanssa, että selviäisi päivästä päivään. Empaattisuusko on paha asia? Hoh.
Nautin ihan älyttömästi siitä tunteesta, kun saan "voitettua" riidan. Aloitan niitä välillä tahalteen vain väittelyn vuoksi
Olen pikkutarkka, pedantti, vaativa, analysoiva, umpirehellinen, en siedä epäoikeudenmukaisuutta enkä muitakaan virheitä itsessäni, muissa tai ylipäänsä maailmassa. Lievästi Asperger-henkinen. Totuus ennen kaikkea, maksoi mitä maksoi. Valheita en ymmärrä laisinkaan, vihaan niitä. Kaikilla tällaisilla piirteillä pääsee kivasti halutessaan diagnooseille eli esim. tarkkuus on nyky-yhteiskunnassa synneistä suurimpia.
Virheitä karsiessa tulee nähtyä aika paljon vaivaa, mutta usein se myös kannattaa. Silti maailman ei pitäisi olla sellainen, että vain valittamalla ja känisemällä saa asioita oiottua.
Huijaan lautapeleissä :D Siis esim. huomaamatta siirrän nappulaa pari ruutua pidemmälle kun kuuluisi. Hävettää myöntää, mutta tätä olen tehnyt vuosikymmeniä ja olen kyllä oppinut huijaamaan niin, etten jää kiinni 😂
Vierailija kirjoitti:
En varmaan kykene miellyttämään ihmisiä "tarpeeksi".
Mikä ois tarpeeksi?
Puhun suoraan ihan livenäkin, en ole täällä juurikaan erilainen, kiroilen vähemmän. Suurin osa tykkää siitä että sitä saa mitä näkee, en kumartele titteleitä, olen oikeudenmukainen jne. Joskus olen kuulemma ärsyttävä sellaisten mielestä jotka ei tunne mua, luulevat että olen töykeä kun sanon jonkun asian niin kuin se on.
Aika harvoin trollaan, joskus vähän se viddumainen luonteeni hyppää esiin mutta ei kovin usein kuitenkaan.
Vähän myös riippuu asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Olen mieltynyt oman pieruni tuoksuun.
Mä olen mieltynyt pierun tuoksuun ylipäätään. Hernekeittopäivä. <3
Trollaan joskus ja sitä ei ikinä uskoisi minusta päällepäin, että mitä tänne kirjoittelen. Todellista aivot vapaalla-viihdettä. Mutta en mitään hyppää sillalta juttua vaan sellaista surkuhupaisaa turhaa hölynpölyä.