Kelpaako lyhyt ja pullea nainen?
Kommentit (17)
No lyhyys korostaa liikaa pulleutta eli ei. Lyhyet jalat on paha turn-off, vaikka ei ookkaan jalkafetissiä.
M37
Ihan aloituksen perusteella sanoisin että ei, kun ei näytä olevan muuta tarjottavaa
Mutta jos oisit kertonut millainen olet (harrastukset yms.) ja miten kaverisi sinua luonnehtivat ja vasta lopuksi kertonut lyhyydestä ja pulleudesta, oisin vastannut eri tavalla.
Mut jos on lyhyt, pullea ja vielä tyhmäkin ni no can do. Fiksut lyhyet ja pulleat kelpaavat kyllä koska ainakin pulleudesta pääsee halutessaan eroon, mutta tyhmyydestä ei.
Menhän trollailemaan muualle.
Lyhyt kelpaa muttei pullea. Kertoo huonoista elämäntavoista.
Kai ne joskus ovat jollekin kelvanneet, kun eivät ole sukupuuttoon kuolleet. Sama pätee tyhmiin.
Normaalille ja fiksulle miehelle kelpaa, jos päänsisäiset asiat ovat naisella kunnossa.
Miehet eivät ole niin ulkonäkökeskeisiä kuin naiset. Älkää edes yrittäkö ajatella asiaa "omalta kantilta" naiset.
Jos ymmärrät jotain seksin päälle ja luonnekin on miellyttävä, niin mikä ettei.
Heh heh, joo, olen varmaan lyhyt ja pullea 161 cm ja 75 kiloa. Juu, ihan fiksu olen ja hyvässä ammatissa. Ai niin, mun pitäs olla jotenkin tyhmä ja bimbo ku olen pullea. :D Voi luoja mitä juttuja täällä saa lukea. Mutta tosiaan, ikinä en ole laihduttanut, olen tosi terve ja verevä Aikuinen Nainen ja mies seurasta ei koskaan ole ollut pulaa ;) päinvastoin, saa aina vähän rumempia äijiä potkia tieltä pois! On meinaan aina ollut varaa valita! Ylpeä olen jokaisesta kilostani ja olen huomannut että koirat ne luista tykkää, ei aikuiset miehet.
Vierailija kirjoitti:
Heh heh, joo, olen varmaan lyhyt ja pullea 161 cm ja 75 kiloa. Juu, ihan fiksu olen ja hyvässä ammatissa. Ai niin, mun pitäs olla jotenkin tyhmä ja bimbo ku olen pullea. :D Voi luoja mitä juttuja täällä saa lukea. Mutta tosiaan, ikinä en ole laihduttanut, olen tosi terve ja verevä Aikuinen Nainen ja mies seurasta ei koskaan ole ollut pulaa ;) päinvastoin, saa aina vähän rumempia äijiä potkia tieltä pois! On meinaan aina ollut varaa valita! Ylpeä olen jokaisesta kilostani ja olen huomannut että koirat ne luista tykkää, ei aikuiset miehet.
Et taida kuitenkaan olla ihan sinut itsesi kanssa kun pitää normaalipainoisia naisia ja normaalipainoisista naisista pitäviä miehiä haukkua?
Olen 160/58 eli lyhyt ja pullea. Luulen että miehen löytäminen on enemmän kiinni luonteesta ja ennen kaikkea elämäntavoista: Yritän olla ystävällinen, positiivinen ja toiset huomioon ottava. Katson ihmisiä silmiin vaikka enemmän introvertti olenkin. Pidän huolta itsestäni, syön terveellisesti ja kohtuudella ja hyötyliikun päivittäin. Vaalin sivistystä ja vietän aikaa läheisteni kanssa.
Minulla on poikaystävä (olen 19), koskaan hän ei ole kommentoinut ulkonäköä negatiiviseen sävyyn.
Mikä on pullea? Jokaisella on ehkä oma käsityksensä asiasta. Mä olen 151cm/51kg ja luonnehtisin itseäni pulleaksi (kaikki rasvat siellä missä en sitä toivoisi olevan, eikä lainkaan siellä missä soisin sitä olevan :D), joskus olin 90kg, en pullea vaan lihava.
No juuri siksi kysyin, kun nykymaailma on niin ulkonäkökeskeinen, ettei ilmeisesti edes ehdi muita avuja (luonnetta, älykkyyttä) tuoda esille, kun jo laitetaan kastiin "ei kiitos".
Huoh.. Riippuu kuule monesta muustakin asiasta.