Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkut, montako iskemistä tässä kuussa?

Vierailija
29.05.2018 |

Minulla on ollut tosi kihinää. Uusi työ, menestystä opinnoissa. Kai se vaikuttaa itsetuntoon ja sitä kautta naimaonneen... siis ihan koko ajan mimmit on ihan villeinä. Joka päivä jotain ja exsätkin soittelee vaikken etenkään yhdelle vastaakaan. Olen mies 42 ja kohderyhmänä ovat -20 v tai +10 v omaan ikääni. Tosi hauskaahan tässä on ollut. Äskenkin kävin pikkukylän kirjastossa enkä ollut uskoa silmiäni kun näin kirjastoneidin, tuomisina Londonin Lumikenttien Tytär ja neitokaisen tapaaminen huomenna naapurikylän uimarannalla. Kesä on loistopaikka vaikka olenkin ajatellut tapaamani tulevan vaimoni syksyllä, tai niin olen ajatellut aina

Neuvoni sinkuille: opetelkaa sellaista itsehyväksyntää. Silloin on helppo hymyillä. Melkein kaikki sinkut lähtee mielellään treffailemaan, kannattaa olla kiinnostunut ihmisistä aidosti että voisikohan tuo olla hän ja luotailee hieman tilannetta. Ei-tungettelevasti osoitettu kiinnostus on melkein kaikista jännittävää ja mukavaa-kaikki haluaa tuntea olevansa kiinnostavia. Normaalit käytöstavat, toisen ja toisen tilan kunnioittaminen ja sellainen tunteellisesti hyvä käytös niin keskusteluja syntyy ja siitä on luonteva jatkaa

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään tällä vuosikymmenellä. Ja sitä ennen oli hiljaisempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla