Käytin lapsena kaveria hyväksi.
Pakenin paskasta kodista vähemmän paskaan. Päiväkirjasta luin myöhemmin etten pitänyt ko. kaverista. Kuitenkin nyt haluan hänen kanssaan olla jonkun verran tekemisissä.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Siis että mitä?
No siis silleen, että hengailin tyypin kanssa ja olin siellä yötä ettei tarvinnut olla väkivaltaisen alkoholisti isän luona. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis että mitä?
No siis silleen, että hengailin tyypin kanssa ja olin siellä yötä ettei tarvinnut olla väkivaltaisen alkoholisti isän luona. Ap
No en kyllä sanoisi hyväksikäytöksi missään mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis että mitä?
Ainakin ällötti itseni, kun luin millaista kohtelua olin kaverini taholta sietänyt. Oli esim. haukkunut läskiksi, olin uhrautunut pyytämään turhasta anteeksi, vain jotta saan jäädä yöksi.
Hämmentävää on myös että haluan olla tyypin kanssa tekemisissä ehkä jopa ystävänä. Meillä on ollut kyllä pitkiäkin taukoja välissä. Kai ne ihmiset muuttuu, mutta ei sentään mikään bestis olis...
En sanoisi tuota hyväksikäytöksi ,ollenkaan. Hait turvaa ja pakenit,ei se ole väärin. Ikävää että jouduit kestämään sellaista, etkä nähnyt muuta vaihtoehto kuin paeta kaverin luo.
Ja onpa kamala kuulla,miten kaverisi on käyttänyt valtaa sinuun tuolla tavoin kiristäen.
Toivottavasti ystävyyssuhteenne on tänä päivänä terveemmällä pohjalla ja normaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis että mitä?
Ainakin ällötti itseni, kun luin millaista kohtelua olin kaverini taholta sietänyt. Oli esim. haukkunut läskiksi, olin uhrautunut pyytämään turhasta anteeksi, vain jotta saan jäädä yöksi.
Hämmentävää on myös että haluan olla tyypin kanssa tekemisissä ehkä jopa ystävänä. Meillä on ollut kyllä pitkiäkin taukoja välissä. Kai ne ihmiset muuttuu, mutta ei sentään mikään bestis olis...
Sanoisin, että kaverisi käytti hyväkseen hädänalaista tilannettasi sinua kiusatessaan. Sinä et tehnyt väärin.
Siis että mitä?