Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihan normaalia että lapset meluvat pihalla monta tuntia joka päivä?

Vierailija
29.05.2018 |

Minä sanon että ei ole! Naapurin lapset pitävät pihalla aivan järkyttävää meteliä. Kolme tyttöä, jouden kiljuminen satuttaa korviani. Ja kun tätä on tarjolla joka päivä! Aina kun tulen töistä, meteli on jo päällä. Viikonloppuisin meteli on päällä koko päivän.

Asun nyt siis omakotitalossa, ennen tätä lapsiperhettä rauhallisella alueella. En halua muuttaa metsän keskelle asumaan, joten älkää sitä ehdottako. Mutta onko tässä mitään tehtävissä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei niin tavallista kuin ennen. 

Lapset kykkivät älyluuri kourassa himassaan. Onneksi sinulla on tervehenkistä menoa naapurustossa. 

Et voi valittaa yhtään minnekään tuloksellisesti. 

Vierailija
2/8 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan normaalia on! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vuosikausiin kuullut tai nähnyt riemusta kiljuvia ja riehuvia lapsia.

Vierailija
4/8 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä täällä kommentoijat ovat harvinaisen epäempaattisia. Minusta iloiset lasten äänet ovat mukavaa kuultavaa enkä pahastu ajoittasesta huutamisestakaan, mutta kiljuminen on jotain ihan hirveää. Ja jos kyseiset kiljujat ovat äänessä joka ilta ja viikonloppu, niin kyllähän siinä hermo menee. Olet muuttanut ilmeisesti jollekin wt- alueelle. En ehdota minnekään metsään muuttamista, mutta muuttoa kuitenkin, tuollaisten lasten vanhemmille on turha käydä sanomassa mitään.

Vierailija
5/8 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on normaalia. Itse olen lapseton mutta minusta on normaalia että lapset melskaavat pihalla. Olen viettänyt itse lapsuuteni kerrostalossa Hgissä ja lähes jokaisessa asunnossa oli lapsia. Meteliä mekin kai pidimme. Nykyisen asunnon lähellä on lastentarha ja sieltä kuuluu myös melskettä. Se on muuttunut entisajoista että pihalla ei ole nykyään lapsia, joskus jotain pieniä keinumassa vanhempien kanssa. Kai ne nykyään istuvat koneidensa ääressä tai ovat jossain harrastuksissa. Ei ainakaan minua häiritse lasten leikit.

Vierailija
6/8 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa meilläkin. Mentiin kävelylle läheisen leikkipuiston ohi ja kävin itse kiikkumassa, kun yhtään lasta ei ollut mailla halmeilla parhaan ulkosalla olemisen aikaan kello 17-18. Lapsiperheitä asuu kumminkin useita lähistöllä.

Vierailija
7/8 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidäkin naapurustossa (haja-asutusalueella) on lapsiperheitä. Aniharvoin lapsia kuitenkaan ulkona näkee tai kuulee. Puhumattakaan, että näkisi heidän pyöräilevän,hiihtävän,luistelevan tai kulkevan lähimetsissä! Surullista.

Vierailija
8/8 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Täydellistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän