Miksi joku laittaa deittipalstalle aivan hirvittävän kuvan itsestään?
Miksi joku laittaa deittipalstalle aivan hirvittävän kuvan itsestään?
klo 17:40 | 29.5.2018
Jotenkin ymmärtää, että mies julkaisee itsestään epäedullisen kuvan. Ymmärtämättömyyttään ehkä. Mutta naisetkin. Kuvataan alaviistosta, silmäpussit pullottaa, punainen nenä loistaa, rasvaiset hiukset, tukka sekaisin jne.
En tarkoita, että pitäisi feikata. Mutta ehkä kannattaisi edes hiukan panostaa. Kuva kuitenkin on niin vahva viesti.
Mt-ongelmat? Vähän jälkeenjääneitä?
Rehellisiä ihmisiä. Hyväksyy ulkonäkönsä ja hyvä niin.
Ehkä se on oikeasti hyvä kuva kyseisestä ihmisestä. Tai ainakin ihan ok kuva, jossa näyttää siltä kuin yleensäkin.
Mikään ei sitten kelpaa?
Yleensä arvostellaan fotoshopatuista, vanhoista, eri tavoin liian-hyvistä kuvista...
Huooh.
Mulla on myös muutama facebook-kaveri, jotka tuntuvat aina valitsevan itsestään sinne karmeimmat kuvat, joissa näyttävät paljon kauheammalta kuin oikeasti. Sitten jonkun muun laittamassa kuvassa, johon heidät on vaan tägätty, näyttävät ihan hyvältä, siltä miltä luonnossakin.
En alkais feikkaamaan mitään. Jos en kelpaa sellaisena kuin olen niin voi voi.
M40
Itse ajattelen, että se on jonkinlaista sokeutta.
ap
No miehet valitsee monesti tosi epäimartelevia kuvia itsestään. Siis huonosti otettuja, just alaviistosta ym. Huono kuva tarkottaa monesti karsiutumista pois, vaikka oikeesti olis kivan näkönen ja kiinnostava. Hami!
Miehille vinkki: hymyilkää kuvissa! Ei oikeesti kiinnosta kirjoitella yrmyille.
Ei ole tarvetta miellyttää, vaan on mikä on ja jos ei kelpaa, niin ei kelpaa.
Tervettä itsetuntoa siis. Enemmän Ihmettelen mikä mättää jos seuraa ei löydy muuten.