Huvittaa nämä anoppia tai miehen äitisuhdetta mollaavat
Sanovat, että anoppi määrää miestä ja napanuoraa ei ole katkaistu.
Itse kuitenkin haluaisivat määrätä miestä milloin missäkin asiassa.
Kommentit (5)
Täällä joku valitti anopista, joka tapaa poikaansa säännöllisesti. Ja omaksi tapaamisajaksi tietysti naiselle ei kelpaa kuin tuo aika, joka sopii miehen perheelle. Pompottaa siis itsekin miestä.
Mä ymmärrän hyvin, ettei sitä vaan kestä, jos mies menee äiti ensin-periaatteella arjessa ja avioliitossa on ikäänkuin kolmas osapuoli.
Mun mies on äidinpoika, soittelevat lähes joka päivä ja ovat läheisiä. Mutta anoppi kunnioittaa meidän perheen tapoja ja rajoja, ei puutu lasten kasvatukseen, eikä tuputa neuvoja. Otan häntä mielellään kylään ja vietän mielelläni aikaa anopin kanssa. Voisin ottaa anopin tarvittaessa ehkä jopa meille asumaan. Mutta avain on se, että anoppi ei tuppaa tai ole inhottava, vaan äärettömän ystävällinen ja mukava ihminen, joka on myös minulle, miniälleen, ystävällinen ja mukava.
Vierailija kirjoitti:
Täällä joku valitti anopista, joka tapaa poikaansa säännöllisesti. Ja omaksi tapaamisajaksi tietysti naiselle ei kelpaa kuin tuo aika, joka sopii miehen perheelle. Pompottaa siis itsekin miestä.
Siis siinä keskustelussahan oli kyse siitä, että JOKA IKINEN sunnuntai on pyhitetty vain ja ainoastaan miehen vanhemmille eikä siitä voi millään syyllä joustaa. Avoimeksi kysymykseksi siinä jäi, että koska sitten olisi sopivaa tavata vaikka naisen vanhempia, jos miehen vanhemmat ovat aina etusijalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis siinä keskustelussahan oli kyse siitä, että JOKA IKINEN sunnuntai on pyhitetty vain ja ainoastaan miehen vanhemmille eikä siitä voi millään syyllä joustaa. Avoimeksi kysymykseksi siinä jäi, että koska sitten olisi sopivaa tavata vaikka naisen vanhempia, jos miehen vanhemmat ovat aina etusijalla.
Taisipa olla syynä se, että juuri sunnuntai olisi ollut naiselle sopiva. 6/7 päivästä olisi sopinut miehelle, mutta nainenhan nämä päättää. En lukenut kuin sen aloitksen ja pari kommenttia, niin en tiedä miten ketjun ap sitä tarinaansa kuljetti.
Omalla miehellä on äitiinsä hyvät ja läheiset välit. Heidän välinen "suhde" on kuitenkin terve, anoppi ei juoksuta miestä miten sattuu eikä mies juoruile äidilleen meidän parisuhteesta. Anoppi ei myöskään puutu meidän elämään. Nämä napanuora kiinni -miehet ja anopit on ihan eri asia, sellaista en jaksaisi katsoa.