Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olette Tere Sammallahdesta?

Vierailija
28.05.2018 |

Mitä ajattelette miehestä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan turha jätkä

Vierailija
2/14 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ehottoman oikeat mielipiteet" LOL

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs ja komea.

Vierailija
4/14 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykäs ja komea.

Karhumainen.

Vierailija
5/14 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen mieskeskustelija: ei etsi kommunikaatioyhteyttä vaan sitä että hänen näkemyksensä dominoisi keskustelua koska hän on hänen mielestään oikeassa ja muut, no, eivät.

Mielen teoria heikko, ymmärrys todellisuuden luonteesta ja siitä että asiat eri näkökulmista todella paljastavat eri piirteitä heikko. Tarkka kantansa ei mulle ihan selvä, mutta eiks tää oo näitä "jokainen on oman onnensa seppä" -tyyppejä?

Niinhän se tosiaan menee jos tarkastellaan jokaista vain niissä kohdissa jokaisen elämää kun sitä elämää ei kukaan muu kannattele, mutta kun ei meistä kukaan olisi edes elossa jos ihmiset eivät kannattaisi toinen toisiaan.

Itse pärjäämisen eetos käsittääkseni suurimpia tekijöitä suomalaisen aikuiselämän kurjuuden selittämisessä, kaikki sen kannattajat totta kai omasta näkökulmastaan oikeassa, mutta se näkökulma on niin kapea että sillä ei ole mitään käyttöä käytännön kannalta.

Vierailija
6/14 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvari.

Vierailija
7/14 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terellä on terveitä näkökulmia tähän mielipuoliseen aikaan, lisäksi Tere on hyvä suustaan, kannattaa tutustua. Vasemmisto yrittää hiljentää miehen ja on jo demonisoinut miehen äärioikeistolaiseksi, koska Tere on monissa asioissa täysin eri mieltä vihervasemmistolaisen ideologian kanssa.

Tere ei ole natsi.

Vierailija
8/14 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen mieskeskustelija: ei etsi kommunikaatioyhteyttä vaan sitä että hänen näkemyksensä dominoisi keskustelua koska hän on hänen mielestään oikeassa ja muut, no, eivät

Oletettavasti Sammallahden poliittiset opponentit eivät sen enempää "etsi kommunikaatioyhteyttä" vaihtaakseen omat näkemyksensä. Julkisen keskustelun pointti on, että esitetään näkökulmia ja yleisö voi sitten tehdä omat johtopäätöksensä. Kyllä kaikki vuorovaikutus vaikuttaa ajatuksiin ja mielipiteet voivat myös muuttua. Tämä on kuitenkin hidas prosesessi, mikä ei tapahdu jonkun yhden twitter-keskustelun kuluessa, että "oikei, olet itse asiassa oikeassa ja minä vaihdan nyt kantani!"

Vierailija
9/14 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että edes joku uskaltaa asettautua vasemmiston loanheiton kohteeksi.

Vierailija
10/14 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terekö täällä postailee?

Vierailija
11/14 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Tere. Vaikutat itseriittoiselta tärkeilijältä, jopa narsistiselta. Olet hyväosainen, kuvittelet että se on omaa ansiotasi ja käyttäydyt sen mukaan. Et edes ymmärrä käsitettä empatia oikein. Mutta äänessä asian tiimoilta olet silti. Ei jatkoon.

Vierailija
12/14 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei Tere. Vaikutat itseriittoiselta tärkeilijältä, jopa narsistiselta. Olet hyväosainen, kuvittelet että se on omaa ansiotasi ja käyttäydyt sen mukaan. Et edes ymmärrä käsitettä empatia oikein. Mutta äänessä asian tiimoilta olet silti. Ei jatkoon.

Lisätietoja Teren hyväosaisuudesta?

Vierailija
13/14 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella nolo tapaus.

Vierailija
14/14 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen mieskeskustelija: ei etsi kommunikaatioyhteyttä vaan sitä että hänen näkemyksensä dominoisi keskustelua koska hän on hänen mielestään oikeassa ja muut, no, eivät

Oletettavasti Sammallahden poliittiset opponentit eivät sen enempää "etsi kommunikaatioyhteyttä" vaihtaakseen omat näkemyksensä. Julkisen keskustelun pointti on, että esitetään näkökulmia ja yleisö voi sitten tehdä omat johtopäätöksensä. Kyllä kaikki vuorovaikutus vaikuttaa ajatuksiin ja mielipiteet voivat myös muuttua. Tämä on kuitenkin hidas prosesessi, mikä ei tapahdu jonkun yhden twitter-keskustelun kuluessa, että "oikei, olet itse asiassa oikeassa ja minä vaihdan nyt kantani!"

Mun kannat ei ole kiveen hakattuja kun keskustelen, ja saatan muuttaa niitä kun saan parempaa tietoa. Viimeksi tänään kävi näin.

Suosittelen muillekin. Jos kehittyminen ihmisenä kiinnostaa, ei ole kohtaa jossa tulisi iskeä luukut kiinni ja todeta että nyt ei enää inputtia, minä tykitän laput silmillä.