Jättäisittekö puolisonne, jos hän lihoisi todella paljon?
En tarkoita tällä mitään pientä 5-10 kg lihomista vaan sellaista esim. yli 20kg tai enemmän, joka vaikuttaa ulkonäköön merkittävästi.
Kommentit (16)
No olishan siinä mietinnän paikka. Varsinkin jos oma saamattomuus ja se ettei itsestään välitä olisi syynä.
En koska sisältä on pysynyt samana :D
En jättäisi. Ei hänen ihana luonteensa muuksi muuttuisi. Pyrkisin ottamaan selvää mistä lihominen johtuu.
Jos toinen lihoisi siihen kuntoon, ettei enää liikkumaan pääse. Joku 20 kg olisi mulke vielä ihan ok.
En, koska minulla on taipumusta rakastua ihmiseen, ei hänen muotoonsa.
No jos nyt aivan järkyttävään kuntoon itsensä lihottaisi, eikä syy olisi esim lääkitys, niin ehkä. Olen itse lihonut suhteen aikana 20kg ja niin on mieskin ja vieläkin ollaan normaalipainoisia (olin toooodella laiha nuorempana) eikä tämä vaikuta mihinkään.
Itse miehenä miettisin kyllä naisen jättämistä jos lihoaisi 5kg, tuohan on järkyttävä määrä.
En tiedä. Puoliso on nytkin lihava ja se ei haittaa mutta jos lihoisi niin paljon että elämänlaatu heikkenisi merkittävästi niin sitten harkitsisin jos ei ottaisi apua vastaan. Jos hänen hygieniastaan huolehtiminen jäisi minun varaan ja ei pystyisi liikkumaan, en jäisi sitä mahdollistamaan.
En jättäisi, mutta auttaisin laihduttamaan. Tuollainen lihominen on usein terveyden kannalta haitallista.
Riippuu miksi lihoi ja meinaako tehdä asialle mitään. Melkein kaikki lihovat vanhetessaan, mutta jos kiloja tulee 20 vuoden sisällä niin ei se normaalia ole.
Jos lihoo 20 kg niin elämänhallinnassa varmasti muitakin asioita pielessä samaan aikaan.
Pakko kai se ennemmin tai myöhemmin olisi muutenkin erota, kun se pullukka alkaa kitisemään että pihtaan eikä saa tarpeeksi seksiä.
Kyllä, jos se johtuu elämäntavoista.
No en todellakaan ja itseasiassa puoliso lihoikin 20 kg kun alettiin seurustella. Sittenmin kyllä laihtui takaisin lähtöpainoon.
Lihavuus ei ole ikinä ollut itselleni mikään ongelma. Olen arvostanut aina enemmän kasvoja kuin vartaloa. Olen esim. aina pitänyt Antti Railion ulkonäöstä vaikka painoikin pahimmillaan 200 kg. Sitten taas omaa ulkonäköä täynnä olevat peteparkkoset lähinnä oksettaa.
Kyllä. Olemme sitoutuneet pysymään toisiamme viehättävinä.