Entinen ystävä p&rseili oikeen kybällä.
Lainasi rahaa, viivytteli takaisinmaksun kanssa, levitteli valheita, kiusasi.
Osoittautui siis sellaiseksi ihmiseksi, josta sai katua että ikinä päästi lähelleen ja luotti.
Narsistipiirteitä: ensin kehuja yletöntä ihailua, sit takinkääntö.
Nyt haluaa jälleen ystävyyttä.
En tietenkään suostu mihinkään tekemisiin.
Onko muut kohdanneet tämmöistä? En tajua,miten edes kehtaa. Ei anteeksipyynnöstä puhettakaan. Ei kuulemma enää "muista" miten asiat menivät.
Systeri on vähän samanlainen, enkä ole vuosiin ollut tekemisissä. Valehtelee, saa raivareita, haukkuu ja sit yhtäkkiä ottaa yhteyttä ja haluaa nähdä.
En ymmärrä. Hullujako nämä ihmiset ovat?
Kommentit (5)
Miten suhtaudut, paatko välit poikki?
Musta se tuntuu ainoalta vaihtoehdolta.
Olen kohdannut samanlaisen tyypin. Mielialahäiriö, persoonallisuushäiriö ja muuten vaan erittäin hankala luonne. Kun nousin puolustamaan itseäni ja miestäni, alkoi uhkailu. Pääsin eroon siten että kävin näyttämässä uhkaavat viestit poliisille ja he neuvoivat säästämään ne. Ensi kerralla kun tuli jotain soopaa, ilmoitin että nämä menevät sitten poliisille. Täysi hiljaisuus 😁 Puhelinsoittoihin en suostunut vastaamaan, ettei pystynyt provosoimaan minua.
Taloudellista tappiota tuli hieman, varasti mennessään yhden tavaran joka ei ollut kuitenkaan niin kallis, että olisi kannattanut juttua nostaa. Yhteiset kaverit olivat ihan mahtavia, tukivat minua eikä kukaan lähtenyt mustamaalauskampanjaan mukaan 😊
Kirjoittamasi henkilö vaikuttaa hyvin tasapainottomalta ja empatiakyvyttömältä ihmiseltä.Voi tietenkin olla niin että jos ihmisellä on jokin hormonaalinen häiriö on hänellä vaikeuksia itsensä kanssa ja tunteet hänellä heittelevät.Joskus asiat ovat vain niin että muut ihmiset eivät voi kuin ottaa etäisyyttä kyseiseen ihmistyyppiin ihan jo oman terveytensä vuoksi.
Lohdullista kuulla että muillekin on käynyt näin.
Itsensä tässä tuntee hölmöksi, kun on tehnyt näin pahan virhearvion.
Samalla järjenvastaisesti kaipaa sitä, millainen ihminen kaveri oli aluksi.
En usko, että se oli täysin valhetta.
Systerin kanssa yritin pitkään. Siitä kokemuksesta tiedän että asioiden selvittely ei hyödytä mitään.
Enkä muutenkaan enää altista itseäni vaaralle.
Kiusaaminen ja mun eristäminen mustamaalaamisella kertoo juonittelusta ja julmuudesta. Persoonallisuushäiriö on varmaan oikea dg.
Ap
Tuohon muistamattomuuteen oon törmännyt. Oksettava piirre ihmisessä.