Ystävä rakatunut piirroshahmoon?
Fiktiiviset ihastukset on ihan normaaleja mutta kaverilla menee välillä yli. Ollaan tunnettu pari vuotta mutta tää alko tietääkseni noin puol vuotta sitten, eli ystäväni katselee kaikki jaksot uudestaan ja uudestaan missä tämä hahmo esiintyy, on hankkinut julisteita ja leluja tästä hahmosta ja puheenaiheena on usein tämä hahmo. Hassua koska tää hahmo on suositusta lastensarjasta ja se ei ole edes päähenkilö siinä ja klippejä ei paljoa. Kerran oikeasti suuttui kun kerroin että joku netissä oli sanonut vitsillä pitävänsä sitä hahmoa kuumana. Ja ehdottomasti oudointa on että hänellä on hahmo taustakuvana kännykässä ja sen on pakko vaihtaa se kuva aina kun menee vessaan koska ei kuulemma kestä ajatusta siitä hahmosta että se "katsoisi" hän tä asioilla?? Ja kaikkea muuta mahdollista.
Tiedän että sillä on ollut vaikeaa ja nyt alkoi olemaan poissa lukiosta(ollaan lukion kakkosella) Kertoi et palaa syksyllä kouluun ja sanoi että alkaa käyttämään nyt sitten samanlaista viittaa ja hattua kuin tällä hahmolla ja VITTU taikasauvaa. En herranjumala kestä! Ja tää on totisinta totta. Kerroin sille että ymmärtääkö miten sitä voidaan alkaa kiusata ja sanoo ettei välitä. En ehkä jaksaisi olla hänen kanssaan tekemisissä enää mutta kai pakko kun hänellä ei paljon sosiaalisa suhteita ole :/
Kommentit (14)
Minä ihastuin Liikkuva linna -elokuvan Hauruun. Oli niin kaunis poika ja sydämmellinen. Ja voi miten hän järkyttyi kun hiustenvärjäys meni pieleen. Monet kerran olen YouTubesta katsonut fanivideoita Haurusta ja Sophiesta, oih!
Onko se joku velho harry potterista
Vierailija kirjoitti:
Onko se joku velho harry potterista
Ap kirjoitti että ”piirroshahmo suositusta lastensarjasta”. Harry Pottereista ei ole animaatioita
Eka tuli mieleen nuuskamuikkuen mut ei sillä ole taikasauvaa :D
Mulla oli noita fiktiivisiä ihastuksia ala-asteella. Nyt aikuisena en ymmärrä mitä näin siinä äitiongelmaisessa hullussa (Sephiroth, haha).
No, me kehitytään eri tahtia. Eiköhän se siitä sun kaverinkin kanssa.
Nyt kyllä kiinnostaa mistä hahmosta on kyse?
Ettei vain olis menossa psykoosin puolelle.
No siis itsehän olen ihan aikuisena ollut rakastunut Darth Mauliin, joten minulla ei ainakaan ole varaa tuomita ketään.
Voi ei. Nyt mun kyllä sittenkin pitää myöntää, että on mulla näin aikuisenakin fiktiivinen ihastus! Nimittäin Geralt of Rivia. Menen nurkkaan häpeämään.
T. 8
Tää alotushan oli muunneltuna demissä yks päivä :D
Oho! Siis rakastunut*