Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies ja sain kutsun feministien keskustelutilaisuuteen. Pitäisikö mennä?

Vierailija
25.05.2018 |

Kyselin jo tarkkaan mitä siellä tarjoillaan. Alkoholia ei ole mutta ruoka kuulosti hyvältä.

Lisäksi olen alkanut miettiä, että ehkä moni feministi onkin melkoinen seksipeto! Siellä niitä naisia riittäisi ja kilpailu on varmasti olematonta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylöspäin

Vierailija
2/9 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menisin huutistelemaan niitten jutuille, ja jos vielä olisi ilmaista ruokaa tarjolla, niin mikä ettei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin karitsa leijonien raadeltavaksi.

Vierailija
4/9 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse menisin huutistelemaan niitten jutuille, ja jos vielä olisi ilmaista ruokaa tarjolla, niin mikä ettei.

Jos haluaa sitä toosaa niin silloin varmaan kannattaa nauraa vain sisäänpäin, kun ne alkaa keskustella montako sukupuolta on. Mutta piilovittuilua voisi varmaan vähän harrastaa.

Ap

Vierailija
5/9 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin karitsa leijonien raadeltavaksi.

Kyllä minä heidän syyttävät katseensa ja sanansa kestän. Vai tarkoititko vertauskuvallisesti että he heittävät minut sängylle ja repivät vaatteeni riekaleiksi?

Ap

Vierailija
6/9 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa sitä toosaa niin silloin varmaan kannattaa nauraa vain sisäänpäin, kun ne alkaa keskustella montako sukupuolta on. Mutta piilovittuilua voisi varmaan vähän harrastaa.

Ap

Oon kuullut joltain että sukupuolia olisi yli 30. Kukaan ei vaan ole voinut luetella niitä

Vierailija
7/9 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oon kuullut joltain että sukupuolia olisi yli 30. Kukaan ei vaan ole voinut luetella niitä

Niin kun niitä tulee joka päivä lisää.

Kun aloin miettiä sitä alkoholiasiaa niin tuli mieleen että voisin ottaa omaa viiniä ja tarjota kaikille mutta sujauttaa vähän Rohypnolia sinne joukkoon. Sitä he tuskin osaisivat odottaa.

Ap

Vierailija
8/9 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin tässä miettiä, että ehkä joku Touko Aaltokin on ties millainen sovinisti mutta on vain keksinyt ovelan keinon uida naisten liiveihin.

Ap

Vierailija
9/9 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin tässä miettiä, että ehkä joku Touko Aaltokin on ties millainen sovinisti mutta on vain keksinyt ovelan keinon uida naisten liiveihin.

Ap

Olishan se ultimate pelimies :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän