Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

FB -ryhmien katkerat ja kieroutuneet ihmiset - mikä motivoi?

Vierailija
23.05.2018 |

En vain lakkaa hämmästelemästä sitä, että miten monissa FB-ryhmissä on oikeasti hyvä henki, ihmiset kohteliaita ja ystävällisiä ja niistä saa oikeasti hyödyllisiä neuvoja.

Mutta sitten on tämä osa joka tuntuu keräävän vain kieroutuneita ja katkeria ihmisiä. Se on vain jotenkin aina niin psykologisesti erikoinen ilmiö, että kuka viitsii roikkua netissä omalla nimellään puhumassa p*skaa muille.

Eli kysyin yhdestä antiikkiharrastajien ryhmästä, mitähän voisi yhdestä tietystä huonekalusta pyytää. Sitä ennen olin tsekkaillut hintoja ja ne olivat aivan hämmästyttävän korkeita, mutta vaihtelivat paljon. Samoin kysyntä oli selvästikin tosi kovaa, kun myynti-ilmoituksista näki että tavarat oli myyty melkein saman tien (1-2 päivää) ja kyseisistä huonekaluista oli myös ostoilmoituksia.

Eli lähinnä olin hämmästynyt, että voivatko hinnat olla noin korkeita.

No kyselin sitten ryhmässä että kun hinnoissa on niin paljon eroa, niin mikä olisi sellainen realistinen keskihinta.

No, eka (ja ainoa, sen jälkeen deletoin jutun kun ajattelin että noin hölmöihin juttuihin on turha edes vastata) vastaus oli: EI NE OO MUODISSA, EI KUKAAN OSTA, PITÄÄ LAHJOITTAA TAI VIEDÄ KAATOPAIKALLE JOS HALUAA EROON

Siis tuo oli niin tyhmä vastaus etten osannut kuin nauraa, kun juuri olin ihmetellyt, että noista huonekaluista on netissä tehty kauppaa jopa lähes parilla tonnilla ihan viimeisen viikon aikana!

Mikä ihme motivoi ihmistä noin hölmöön ja katkeraan käytökseen, että menee valehtelemaan typeryyksiä netissä? Ei kai se kuvitellut, että seuraavaksi sitten lahjoitan koko jutun hänelle?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjä elämä saa purkamaan pahaa oloa netissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla