Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kasvojen kohotus

57 vuotias
23.05.2018 |

Hei! Kävin alakasvojen kohotuksessa eilen, nyt toivunkotona. Olisin halunut kuulla muilta faceliftin tehneiltä kokemuksia toipumisesta. Leikkaus meni hyvin ja olen nyt kylmällä haudutellut ja nukkunut puoli-istuvassa asennossa. Lymfahieronnassa kävin ennen ja jälkeen, huomenna uudelleen. Odotetusti olen furvoksissa ja kummallakin poskella mustelmaa, mutta jo nyt näen hamsteripussien hävinneen . Samalla tehtiin rasvaimu leukaan ja kiristettiin. Onko kellää neuvoja tai vinkkejä tästä eteenpäin? Hyvät kotihoito-ohjeet sain mukaani, mutta olisi kiva kuulla kokemuksia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko jonkun linkin toimenpidekuvaukseen, kiinnostaisi tietää, miten se tehdään? Paljon maksoi ja missä teetit?

Vierailija
2/4 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole tehty tuota, mutta tsemppiä sinulle toipumiseen! Ja toivottavasti elämänlaatusi paranee toimenpiteen myötä. 

Olen samanikäinen ja roikkuvat leukapielet on ehkä masentavinta mitä peili näyttää. En ole mitenkään nätti muutenkaan, mutta olisi ihanaa olla pirteämmän näköinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen kaulan iho sulla on Ap?

Vierailija
4/4 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Igmur on hyvä kuvapalvelu johon voi laittaa kuvia ja jakaa anonyymisti linkin kenelle haluaa.