Väitän että minussa on enemmän testosteronia kuin nuoressa miehessä ja siinä on enemmän estrogeeniä kuin mussa
olen keski-ikäinen nainen. Voiko tämä pitää paikkansa? Moni nuori mies vaikuttaa kovin estrogeeniselta, minä taas olen aika suoraviivainen ja agressiivinen henkilö. Molemmissa sukupuolissahan on molempaa ainetta.
Aiheuttavatko ympäristömyrkyt miesten estrogeenistumisen, esim kaloistahan on tullut homoja tai yksisilmäisiä tai yksisilmäisiä homoja jo monessa vesistössä ja sehän tietysti uhkaa koko ekosysteemiä.
Entä jos kaikista ihmismiehistäkin tulee enemmän estrogeenisiä mitä naiset ovat, monen miehen kämmenet ovat jo kovin pienet ja sirot ja ääni korkea. Minullakaan ei ole niin korkea ääni.
Kommentit (13)
Ootko mittuuttanut? Et, älä sitten väitä mitään.
Jos sulla olisi testotasot samaa luokkaa kuin nuorilla miehillä, sulla ääni murtuisi, keho muuttuisi maskuliinisemmaksi, karvoitus lisääntyisi, libido nousisi ja niin edelleen. Näin tapahtuu myös aikuisilla.
Ihmisten äänenkorkeudet vaihtelevat puhetilanteittain.
Millainen parta sinulla kasvaa? Rintoja ei taida olla sitten ollenkaan?
Se nyt ei ole mitään uutta , että suomalainen nainen on aggressiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Ootko mittuuttanut? Et, älä sitten väitä mitään.
Miehistä näkee helposti, jos niillä on liikaa estrogeenia.
Vierailija kirjoitti:
Agressiivinen kirjotetaan ihan vain yhdellä geellä.
Vierailija kirjoitti:
Testosteroni ja parta ei aina kulje käsi kädessä.
Mulla on varmasti ihan ok määrä testoa kun lihakset kasvaa hyvin mutta parrankasvu on täysin olematonta.
Vierailija kirjoitti:
Sellanen että olisi varmaan hyvin muhkea, ellen nyppisi joka päivä. Tissit on isot, luuletko ettei naisella kasva tissit, jos se on agressiivinen ja suoraviivainen soturiluonne. Pöh.
Minä en jaksa jaarittelua ja sellasta juupaseipäs pohdintaa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://vastaukset.fi/q/Kirjoitetaanko+suomen+kieless%C3%A4+agressiivin…
Eipäs vaan 2:lla
Sinulla on monta kertaa vähemmän testosteronia kuin nuorella miehellä, mutta koska oma estrogeenintuontantosi on korkean ikäsi vuoksi jo alentunut, on sinulle alkanut tulla noita ongelmia esim. mielialanvaihteluiden suhteen. Jos sinulla oikeasti olisi paljon testoa, voisit vetää helposti useamman leuan. Mutta todellisuudessa et saa vedettyä yhtään ainutta leukaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet tollo jopa keski-ikäiseksi naiseksi, ap. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellanen että olisi varmaan hyvin muhkea, ellen nyppisi joka päivä. Tissit on isot, luuletko ettei naisella kasva tissit, jos se on agressiivinen ja suoraviivainen soturiluonne. Pöh.
Minä en jaksa jaarittelua ja sellasta juupaseipäs pohdintaa ollenkaan.
Alhaiset sosiaaliset taidot ja käytöstapojen puute eivät liity mitenkään testosteronin tasoon ap.
Totta.