Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurihelvetti

22.05.2018 |

Naapurissa asuu ns parempaa väkeä, joka on tehnyt selväksi että me ei tälle alueelle kuuluta.
Menin noin tunti sitten lapsen kanssa leikkikentälle. Tämä naapuri oli siellä oman katraansa kanssa. Heti alkoi lapseni haukkuminen. Lapsi on kierosilmä ja minä mamupatxja. Mieheni joka on myös lapseni isä, on täysin suomalainen. Lapsellani ei ole kieroja silmiä enkä minä ole mamupatxja. Tässä yksi merkki kiusantekemisestä. Viime syksynä postilaatikko oli välillä tungettuna täyteen puunlehtiä ja keppejä. Ei ollut vaikea arvata kuka oli tekijä.

Pitääkö tässä ruveta suunnittelemaan pois muuttoa vai mikä avuksi. En jaksaisi tuota kiusantekoa enää päivääkään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai sinä nyt jotenkin puolustauduit, kun sun lastasi haukuttiin? Tee selväksi, että sulle ei v*ttuilla. Kostamaan ei kannata ruveta, siinä käy aina huonosti.

Saisitko joitain kavereita vaikka tarkkailemaan/todistamaan  tilannetta ja kuulemaan, kun sulle auotaan päätä? Siitä sitten asiaa eteenpäin jollekin taholle.

Vaatii hermoja ja viitseliäisyyttä, mutta ajattele lastasi! Mä ainakin herään jo tästä sun kirjoituksestasi leijonaemon raivoon!!!

Vierailija
2/9 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai parempaa väkeä. EIvät ainakaan osaa käyttäytä, kurja juttu etenkin teidän perheen kannalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä mikään wt alue ole.

Kyllä minä ärähtelin haukkujalle että nyt turpakiinni ja mietippä mitä sanot. Jos tuollaista ihmistä rupeaa haukkumaan mamupatjaksi se kääntyy vain itseäni vastaan.

Ehkä pitäisi sanoa että on olevinaan parempaa väkeä. Eihän kaksi +80 tonnia maksavaa autoa pihassa takaa käytöstapoja.

Vierailija
4/9 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova kova vastaan vain

Vierailija
5/9 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan on taas menoo ja meininkiä. Onko kesä sekottanut kaikkien päät?

Vierailija
6/9 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä ei kaikille sovi mutta tätä jatkuu ympärivuoden

Vierailija
7/9 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko te jossain rivarissa, vai missä?

Vierailija
8/9 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutteko te jossain rivarissa, vai missä?

Omakotitalossa

Vierailija
9/9 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävää kuulla, että aikuiset ihmiset käyttäytyvät noin. Kyllä antaa hyvää esimerkkiä omille lapsilleen. Tsemppiä ap...

Itselleni ei ole noin pahasti kyllä sanottu, mutta yleensä pieneenkin veetuiluun vastaan naurahtamalla ja päätän asian sanomalla : " jaa jaa, vai että semmosta sitten "....Olen huomannut, että provosoitumatta sen enempää aloittaja kokee ITSE olevansa naurunalainen ja asia jää siihen.