Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytkö whatsappissa jos siellä ei ole uusia viestejä?

Vierailija
22.05.2018 |

Ihmettelen kun kaverini on koko ajan whatsappissa

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn tietysti, stalkkaan lapsiani (eli mihin aikaan ovat vielä olleet hereillä - tai että ovatko mahdollisesti jo hereillä). Sitähän kaikki äidit harrastavat, ellei nuoriso ole tajunnut rajoittaa.

Vierailija
2/8 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim.tänään tarkastin pitkän aikaa työryhmämme whatsappketjusta raporttia varten asioita.

Vierailija
4/8 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset eivät osaa tai välitä sulkea puhelimesta appseja. Ne ovat aina auki ja näin henkilö näyttää roikkuvan jatkuvasti siellä.

Vierailija
5/8 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn. Joskus myös läppärillä työpöytäversio unohtuu auki, silloin kai näkyy että olen paikalla pitkiäkin aikoja.

Vierailija
6/8 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan jos pitää tarkastaa joku osoite tai tapaaminen. En tietenkään siellä roiku ilman asiaa. Mutta mulla saattaa se olla auki läppärillä, jolloin näyttää että olen paikalla koko ajan, vaikka en aktiivisesti teekään siellä mitään.

Vierailija
7/8 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän nykykuvioista tipahtanut kuusikymppinen neljän aikusen lapsen äiti, mutta älkää ruvetko kovasti haukkumaan. Jos vastaisitte, niin kiitos paljon :)

Kysymys: 

Miksi tyttäreni on aina "paikalla" ja pojat harvoin. Jokin asetus? 

Entä minä? Mistä se ikään kuin riippuu. Ei tyttäreni siellä jatkuvasti ole kirjoittelemassa varmaan, mutta pitää statusta kuitenkin. 

Vierailija
8/8 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se viestittelee koko ajan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi