Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakaspalvelijat: Oudoin asia, jonka olet joutunut selittämään asiakkaalle?

Vierailija
18.05.2018 |

.

Kommentit (4751)

Vierailija
761/4751 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkeä parannusehdotushan tässä on monille ruokapaikoille, päätellen monista vastauksista: on syytä kertoa aukioloaikojen yhteydessä selvästi aika jolloin voit vielä tehdä tilauksen ja aika jolloin ovet sulkeutuvat ja asiakkaiden pitää olla ulkona. Tämän ei pitäisi olla kauhean vaikeaa.

Ei työnantajat halua maksaa näistä "ylimääräisistä " siivoustöistä, kun niistä ei saa tuottoa ravintolalle.

Vierailija
762/4751 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntien kirjaaminen tuntuu olevan joillekin aivan ylitsepääsemätön ongelma. Törmään jatkuvasti siihen, että ei osata merkata tunteja oikein. Kun ollaan oltu töissä kahdeksan tuntia ja viisikymmentä minuuttia, merkataan 8.50h ja puoli tuntia taas merkataan 0.30, Vartti 0.15 jne... Sitten ihmetellään niitä yhteen laskettaessa että mikä tässä nyt mättää.

Osa ei tunnu millään ymmärtävän, että tunnista puolikas on 0.5 eikä 0.3.

Eikös niissä töissä missä tunnit täytyy kellottaa niin ole käytössä jonkinsorttinen kellokorttijärjestelmä joka automaattisesti merkitsee tunnit ylös? Missä enään tarvitsee käsin laittaa työtunteja ylös?

Monessakin paikassa kirjataan paperille ja papautetaan. Ja lisäksi osa seuraa tuntejaan kellokortista huolimatta laskemalla itse paperille, sitten ihmetellään kun itse saadaan eri luku, vaikka ollaan joka päivä merkattu tunnit ylös.

Kaikissa paikoissa, joissa asiakas saa laskun käytetyn ajan mukaan, täytyy tunnit kirjata ylös. Mistäpä laskutus muuten tietäisi miten paljon laskuttaa? Samoin jos työaika on joustava, mistä palkanmaksu tietää, monestako tunnista tässä kuussa palkka maksetaan, jos ei tunteja kirjata ylös. En tiedä yhtään toimistoa, missä olisi kellokortti, kai sellaisiakin voi olla.

Minulla on joka ikisessä työpaikassa ollut kellokortti, alkaen 80 -luvulta tähän päivään. Ennen se oli mekaaninen, pahvikortti laitettiin leimauslaitteeseen. Nykyään digitaalinen, näytetään lätkää ja valitaan sisään tai ulos -painikkeilla. Kas kun on liukuva työaika, liukuma pari tuntia aamulla ja pari illalla, tuo on helpoin tapa laskea saldo.

Mä olen kokenut työaikalaskurin, johon itse merkitään tunnit, kellokorttia helpommaksi. Olen siis tehnyt samanlaista työtä kahdessa eri organisaatiossa, joissa toisessa käytettiin työaikalaskuria ja toisessa kellokorttia. Kellokortti voi olla kätevä, jos tekee töitä yhdessä työpisteessa, mutta jos joutuu liikkumaan paljon talon ulkopuolella, niin on kyllä työaikalaskuriin verrattuna paljon jäykempi systeemi. Aina saa olla lisäämässä tai vähentämässä tunteja.

Kellokorteista jankkaaminen taas näyttää olevan ihan ok sivuraide...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/4751 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin mielestä kirjasto on törkeä jos kysyy häneltä 10 sentin myöhästymismaksua.

10 sentin suuruisen maksun takia uhataan että lakataan tyystin käyttämästä kirjastoa.

Maksut voi välttää jos palauttaa ajoissa, eli omasta toiminnasta aiheutunut maksu. Silti jotkut suuttuvat kirjastolle.

Suurin osa asiakkaista onneksi fiksuja, ei näitä tapauksia kovin paljoa ole tullut vastaan.

Oon kanssa työskennelyt kirjastossa ja joiltakin asiakkailta kuullut maksun hetkellä, että "No tässä teille työntekijöille vähän kahvikassirahaa, pitäkää rahanne" tuhahtelujen kera. Juu ne myöhästymismaksut menevätkin meidän työntekijöiden taskuun ja kahviin ;) Onneksi suurin osa tosiaan on fiksuja ja mukavia.

Mihin ne rahat oikeasti menevät?

Ennen noita ei kirjaston maksuja ei edes tarvinnut ainakaan Helsingissä maksaa. Mulle selvisi, että niillä oli siinä ruudussa "Anna anteeksi" vaihtoehto, ja jos viivytteli ja kaivoi jotain kymenpennisiä esiin, niin kirjaston hoitajat antoi käytännössä aina anteeksi maksut. Ei toimio enää vaan tulle jo karhukirjeet kotiin asti jos on riittävästi maksettavaa.

Ne rahat eivät todellakaan mene henkilökunnan kahvikassaan, vaan kaupungin pohjattomaan kirstuun kirjaston tuloina.

Vierailija
764/4751 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkeä parannusehdotushan tässä on monille ruokapaikoille, päätellen monista vastauksista: on syytä kertoa aukioloaikojen yhteydessä selvästi aika jolloin voit vielä tehdä tilauksen ja aika jolloin ovet sulkeutuvat ja asiakkaiden pitää olla ulkona. Tämän ei pitäisi olla kauhean vaikeaa.

entä kun  joku haluaa ostaa colan ja valmiin salaatin? eli listaa paikan säännöistä on mahdoton kirjoittaa...  Ja kerran olin pizzeriassa töissä johon tuli amerikkalaisen jalkapallon seura tilaamaan 100 pizzaa.... eli jouduimme 18.00 jälkeen sanomaan ei kaikille muille asiakkaille 2 tuntia.

Vierailija
765/4751 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työskentelen verkkokaupassa, jonka toimitusaika on suunnilleen 5 päivää. Silti saan viikoittain vihaisia puheluita siitä, miten toimitus voi kestää niin kauan. Vaikka kaikki mainitaan moneen kertaan tilausvaiheessa. Aina sama selitys siitä, miten kauppa  X toimittaa paketit vuorokaudessa. Vähintään kerran viikossa tulee yhteydenottopyyntö esimiehelle, koska Pirkko-Liisa TARVITSEEE!!! paketin vuorokaudessa perille. Millään ei mene ymmärrykseen, ettei tämä ole mahdollista. 

Millähän etanan kyydillä tämä kyseinen kauppa toimittaa tilauksensa jos matka Suomessa kestää viisi päivää?

eka päivä: tilaus tulee ja tulostetaan ja toimitetaan tavarankerääjälle

toka päivä: kerääjä kerää tilausten kamat, pakkaa laatikoihin ja laittaa pakettien päälle osoitetarrat yms. 

kolmas päivä: paketit kuskataan postiin

kolmas-neljäs-viides päivä: posti kuskaa paketit ja toimittaa joko automaattiin, perille tai konttorille riippuen paketin koosta ja siitä mitä asiakas on halunnut. 

Tätä prosessia voisi nopeuttaa ainakin sillä tavalla että paketit toimitettaisiin postiin välittömästi keräämiseen jälkeen eikä vasta seuraavana päivänä.

Jokaisen luulisi ymmärtävän, että liikkeillä on muitakin asiakkaita ja heidän tilauksiaan. Tuskin joka ikisen paketin kanssa juostaan erikseen postiin vaan yhden päivän paketit viedään kaikki yhdellä kertaa.

Ai tästä saikin jankata, jos kuuluu niihin jotka hyväksyvät hitaan palvelun?

Vierailija
766/4751 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oudoin asia, jota olen saanut useastikin selittää, on mitä on verot. Uskomatonta, että ihmiset, jotka maksavat joka palkastaankin veroa, eivät tiedä mitä verot ovat... Mutta silti heitä vaan aina löytyy. 

Sama täällä! Ollaankohan samssa työpaikassa hmmm. En vaan pysty käsittää, miten ei voi tietää veron käsitettä. Ainakin kerran viikossa saa myös selittää netto- ja bruttotulojen eron.

Tämä.. En ymmärrä miten on mahdollista, että aikuiset työssäkäyvät ihmiset eivät ymmärrä tätä asiaa.

Toinen mielenkiintoinen tilanne oli asiakkaan kanssa kun siirsin hänelle rahaa. Kerroin siirtoon menevän pari pankkipäivää. Oli ihan ihmeissään, että miksi ne ei ole tilillä nyt. Selitin sitten pitkän kaavan mukaan, että eri pankkien välillä nyt menee jokunen pankkipäivä. Kyseli kovasti, että kun haluaa tänään tämän suorituksen ja kysyi, voinko nopeuttaa tätä maksun siirtymistä. Niin ja kyseessä tässäkin tapauksessa ihan työssä käyvä ihminen, jonka elämänhallinta pitäisi olla edes jotenkin kunnossa.

Rahansiirto pankkien välillä onnistuu saman päivän aikana, kun teette pikasiirron, josta maksatte kympin verran ekstraa. Mikset ehdottanut tällaista?

Nordeassa ei maksa edes ekstraa, vaan ennen klo 14 tehty siirto näkyy saman päivän aikana vastaanottajalla. Tämä toimii myös ulkomaille, eli korkeat palvelumaksut tuovat mukanaan edes jotain hyödyllistä.

Jos tuommoista palvelua tarvitsee sen kerran tai kaksi vuodessa niin suurin osa kalliista maksuista menee hukkaan. Pivo tai mobile pay on tässä parempi

Köyhälle on kaikki kallista.

Vierailija
767/4751 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntien kirjaaminen tuntuu olevan joillekin aivan ylitsepääsemätön ongelma. Törmään jatkuvasti siihen, että ei osata merkata tunteja oikein. Kun ollaan oltu töissä kahdeksan tuntia ja viisikymmentä minuuttia, merkataan 8.50h ja puoli tuntia taas merkataan 0.30, Vartti 0.15 jne... Sitten ihmetellään niitä yhteen laskettaessa että mikä tässä nyt mättää.

Eikös niissä töissä missä tunnit täytyy kellottaa niin ole käytössä jonkinsorttinen kellokorttijärjestelmä joka automaattisesti merkitsee tunnit ylös? Missä enään tarvitsee käsin laittaa työtunteja ylös?

Monessakin paikassa kirjataan paperille ja papautetaan. Ja lisäksi osa seuraa tuntejaan kellokortista huolimatta laskemalla itse paperille, sitten ihmetellään kun itse saadaan eri luku, vaikka ollaan joka päivä merkattu tunnit ylös.

Kaikissa paikoissa, joissa asiakas saa laskun käytetyn ajan mukaan, täytyy tunnit kirjata ylös. Mistäpä laskutus muuten tietäisi miten paljon laskuttaa? Samoin jos työaika on joustava, mistä palkanmaksu tietää, monestako tunnista tässä kuussa palkka maksetaan, jos ei tunteja kirjata ylös. En tiedä yhtään toimistoa, missä olisi kellokortti, kai sellaisiakin voi olla.

Minulla on joka ikisessä työpaikassa ollut kellokortti, alkaen 80 -luvulta tähän päivään. Ennen se oli mekaaninen, pahvikortti laitettiin leimauslaitteeseen. Nykyään digitaalinen, näytetään lätkää ja valitaan sisään tai ulos -painikkeilla. Kas kun on liukuva työaika, liukuma pari tuntia aamulla ja pari illalla, tuo on helpoin tapa laskea saldo.

Mä olen kokenut työaikalaskurin, johon itse merkitään tunnit, kellokorttia helpommaksi. Olen siis tehnyt samanlaista työtä kahdessa eri organisaatiossa, joissa toisessa käytettiin työaikalaskuria ja toisessa kellokorttia. Kellokortti voi olla kätevä, jos tekee töitä yhdessä työpisteessa, mutta jos joutuu liikkumaan paljon talon ulkopuolella, niin on kyllä työaikalaskuriin verrattuna paljon jäykempi systeemi. Aina saa olla lisäämässä tai vähentämässä tunteja.

Jota omalla tavallasi jatkat...

Vierailija
768/4751 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiakas oli tuohtunut, kun sähkölaskun eräpäivä oli osunut hänen kesälomansa ajalle. Kuulemma yritys ei saisi lähettää laskuja heinäkuussa, kun "kaikki on silloin lomalla". Totesin vaan, että kyllä me lähetämme laskut myös loma-aikaan. (Emme mitenkään pysty varmistamaan kaikkien kymmientuhansien asiakkaiden loma-aikoja ja muuttelemaan laskutusta sen mukaan).

Ei tietenkään mikään firma pysty laskutusta asiakkaiden loma-aikojen mukaan muuttelemaan, mutta hyvää palvelua olisi, että laskun ja eräpäivän välillä olisi niin pitkä aika, että loma ei haittaisi mitään: ehtisi maksaa loman jälkeen.

Miksi se pitää eräpäivänä maksaa? Ohjelmoi sen maksun valmiiksi eräpäivälle jos haluaa sen just sinä päivänä maksaa ja muuten maksaa heti pois.

Sehän tuossa kai ymmärtääkseni olikin se alkuperäinen ongelma, että jos lasku tulee loman aikana ja se eräpäiväkin on loman aikana. On tietenkin e-laskut sun muut, mutta ilmeisesti tuolla alkuperäisellä valittajalla ei sellaiset asiat olleet hallussa. Jos hän on vaikka koko lomansa matkoilla, niin palattuaan hän löytää laskun, jonka eräpäivä on jo mennyt. Tarpeeksi pitkä väli laskun saapumisen ja eräpäivän välillä olisi poistanut tuon koko ongelman.

Lasku pitää lähettää 2vkoa ennen eräpäivää. Sähköpostilaskussa saat siis heti jo tässä kohtaa 2vkoa armonaikaa. Eräpäivästä kun on kulunut 14 päivää, saa vasta lähettää maksullisen muistutuksen (5 euroa). Kuluttajalla on siis 1kk aikaa hoitaa laskunsa siitä hetkestä kun se on saapunut sähköpostiin. Jos tuohon pieneen aikaikkunaan ei ehdi, maksaa sitten sen vitosen siitä maksuajan pidennyksestä, eli muikkarikulun. Helppoa.

Totta, mutta eihän tuo muuta miksikään sitä, että vielä pitempi aikaikkuna olisi vielä parempaa palvelua. Eivätkä kaikki edes halua välttämättä lomallaan vilkuilla sähköpostia.

Käytännössä siis haluat, että myyjä lykkää maksun saamista myöhemmäksi. Yritysrahoituksesta jotain ymmärtävät tietävät, että se lisää yrityksen kuluja. Olisitko valmis maksamaan enemmän palvelusta saadaksesi pitemmän maksuajan?

Voihan sitä palvelua parantaa vaikka kuinka, mutta ei se kannata, jos sillä ei ole asiakkaalle arvoa niin paljoa, että maksuhaluakin löytyy.

Vierailija
769/4751 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiakas oli tuohtunut, kun sähkölaskun eräpäivä oli osunut hänen kesälomansa ajalle. Kuulemma yritys ei saisi lähettää laskuja heinäkuussa, kun "kaikki on silloin lomalla". Totesin vaan, että kyllä me lähetämme laskut myös loma-aikaan. (Emme mitenkään pysty varmistamaan kaikkien kymmientuhansien asiakkaiden loma-aikoja ja muuttelemaan laskutusta sen mukaan).

Ei tietenkään mikään firma pysty laskutusta asiakkaiden loma-aikojen mukaan muuttelemaan, mutta hyvää palvelua olisi, että laskun ja eräpäivän välillä olisi niin pitkä aika, että loma ei haittaisi mitään: ehtisi maksaa loman jälkeen.

Miksi se pitää eräpäivänä maksaa? Ohjelmoi sen maksun valmiiksi eräpäivälle jos haluaa sen just sinä päivänä maksaa ja muuten maksaa heti pois.

Sehän tuossa kai ymmärtääkseni olikin se alkuperäinen ongelma, että jos lasku tulee loman aikana ja se eräpäiväkin on loman aikana. On tietenkin e-laskut sun muut, mutta ilmeisesti tuolla alkuperäisellä valittajalla ei sellaiset asiat olleet hallussa. Jos hän on vaikka koko lomansa matkoilla, niin palattuaan hän löytää laskun, jonka eräpäivä on jo mennyt. Tarpeeksi pitkä väli laskun saapumisen ja eräpäivän välillä olisi poistanut tuon koko ongelman.

Lasku pitää lähettää 2vkoa ennen eräpäivää. Sähköpostilaskussa saat siis heti jo tässä kohtaa 2vkoa armonaikaa. Eräpäivästä kun on kulunut 14 päivää, saa vasta lähettää maksullisen muistutuksen (5 euroa). Kuluttajalla on siis 1kk aikaa hoitaa laskunsa siitä hetkestä kun se on saapunut sähköpostiin. Jos tuohon pieneen aikaikkunaan ei ehdi, maksaa sitten sen vitosen siitä maksuajan pidennyksestä, eli muikkarikulun. Helppoa.

Totta, mutta eihän tuo muuta miksikään sitä, että vielä pitempi aikaikkuna olisi vielä parempaa palvelua. Eivätkä kaikki edes halua välttämättä lomallaan vilkuilla sähköpostia.

Minäkään en lomalla haluaisi tehdä mitään ikävää kuten maksella laskuja, palauttaa kirjaston kirjoja, tai muuta sellaista. Onhan ok että jätän ne loman jälkeiseen aikaan?

Vierailija
770/4751 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei olekaan kauhean vaikeaa. Valitettavasti asiakkaille on vaikea ymmärtää kuulemaansa.

Meillä sai tilata ruokaa sulkemiaikaan saakka, mutta kotipakettiin laitettiin tilaukset jotka tehtiin n. 15 min ennen kuin paikka meni kiinni.

Siitä huolimatta löytyi lähes joka ilta niitä jotka paketin käteen saatuaan kävelivät pokkana vain pöydän ääreen ja alkoivat repimään paketteja auki. "Kun ei mulla mee kuin 10 minuuttia". Joo, mutta kun tää paikka meni jo kiinni ja me halutaan päästä jo kotiin nukkumaan...

Vierailija
771/4751 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Suomessa ihmetellyt sellaista tapaa, jossa asiakasta ei voida enää palvella vaikka olisi viisi minuuttia sulkemisaikaan, esim. kahvilat, pikaruokapaikat. Ovia kuitenkin pidetään auki siihen kellonlyömään, mutta jos asiakas tulee vaikka viittä minuuttia vaille, niin ei enää palvella. Tämä käytäntö tuntuu hyvin omituiselta, eikä ollenkaa järjelliseltä. Minusta asiakasta pitää palvella, jos hän on tullut liikkeeseen sisään aukioloajan voimassa ollessa. Asiakkaan ei tarvitse olla tietoisia liikkeen henkilökunnan työajoista tai siivouksista tms., eikä asiakasta pidä näillä tiedoilla rasittaa.

No nimenomaan pitää rasittaa. Kun se viimeinen tulee viimeisestä avoimesta ovesta (meillä kolme) ostamaan äkkiä jotain pientä. Eli maitoa kaupan perältä ja mitäs vielä, pitikö ottaa siideriä, ai ei voi ostaa vai, no mitäs mä sitten jne. Pyynnöistä huolimatta ei lähdetä ja alkaa jo vähän henkilökuntaa hiertää. Sitten valitetaan huonosta palvelusta. Pomo vaan nauraa ja kehoittaa tulemaan aikaisemmin. Kummasti nämä sama sankarit aina tulevat uudestaan vaikka alueella on muitakin kauppoja.

Kyllä kaupassa pitää ymmärtää, että sulkemisaikaan mennään ulos. Mutta ravintolassa ei pitäisi joutua arvailemaan, voiko 21:30 vielä tilata, jos 22 on sulkemisaika.

Ei kai sitä tarvitse arvailla? Itse olin aikoinaan ravintolassa töissä yli 10v ja ainakin siihen aikaan annettiin puoli tuntia ennen sulkemisaikaa valomerkki, jonka jälkeen ei myyty enää mitään.

Juu, se pätee juomiin, ruokatilausten määräaika voi olla toinen. Valomerkki liittyy alkoholilakiin ja anniskeluajan päättymiseen.

Vierailija
772/4751 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jota omalla tavallasi jatkat...

Niin, ei se minua häiritse. Kunhan totean että niille, jotka jankkasmisesta vslittavat taisi oikea alapeukutuksen syy olla ihan muualla.

Vierailija
773/4751 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaan aikuisen ihmisen täytyy osata järjestää elämänsä niin, että erilaisten poissaolojen aikana asiat hoituvat. Ei kukaan muu hänen matkoistaan tiedä. Laskujen ei pitäisi tulla yllätyksinö, joten voi sitten vaikka etukäteen hoitaa asian, jos ei verkkopankkia osaa käyttää.

Hankalapa sitä on etukäteen hoitaa, jos ei sitä laskua ole vielä tullut, ja on vaikka vaihtuva viitenumero tai esim. ensimmäinen lasku kyseiseltä laskuttajalta. Aika harvinaisia tuollaiset tilanteet tietenkin ovat, joissa matka tms. tällaista ongelmaa aiheuttaa. Asiasta pystyy yleensä etukäteen sopimaan laskuttajan kanssa, jos tuollaista on tiedossa. Mutta jossain aiemmin jo todettiin, että olisi parempaa palvelua, jos laskun saapumisen ja eräpäivän väli olisi pidempi.

Vierailija
774/4751 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole joutunut selittämään mitään outoa. Monenlaista maan ja taivaan väliltä on tullut selitettyä, mutta vielä mitään outona pitämääni ei ole tullut vastaan. Minusta elämään kuuluu kaikenlaista. Mikä minä olen pitämään outona tai omituisena mitään asiaa?

Vierailija
775/4751 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaatemyyjänä ja ihmettelen, miksi niin monet asiakkaat kyselevät lisäalennuksia tuotteista, koska ostavat heidän mielestään niin paljon. Hintojen kuuluu olla kaikille samat. Poikkeuksena tietysti se, että jos vaatteessa jokin vika.

Vierailija
776/4751 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä yksi hauskimmista: olin kerran töissä hotellissa, jossa oli 2 hissiä. Vain toisella pääsi ylimpään kerrokseen, kokoustiloihin. Aina kun tuli joku kokoustamaan, niin selitin, että vain oikeanpuoleisella hissillä pääsee 9-kerrokseen. Niin vain kävi useasti, että kun vasemmanpuoleinen hissi tuli aiemmin kuin oikea, niin porukka meni siihen. Aina kilvan juostiin/huudeltiin työkavereiden kanssa, että vain vasemmalla pääsee. Onneksi jotkut tajusivat jo siinä vaiheessa, kun toisessa hississä ei sitä 9-nappia ollutkaan, että ehkä sillä toisella pääsee.

Täh?!!! Siis vain oikeanpuoleisella hissillä pääsi kokoustiloihin, mutta te juoksitte kilvan huutelemaan työkavereiden kanssa, että vain vasemmalla pääsee. Miksi????

Vierailija
777/4751 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että sovituskopissa ei saa harrastaa seksiä.

Vierailija
778/4751 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ottaa vuoronumeron, sillä numerolla ei voi tulla enää seuraavana päivänä tai muuna itselle sopivana ajankohtana, vaikka tulisikin vielä samana päivänä.

Vierailija
779/4751 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä yksi hauskimmista: olin kerran töissä hotellissa, jossa oli 2 hissiä. Vain toisella pääsi ylimpään kerrokseen, kokoustiloihin. Aina kun tuli joku kokoustamaan, niin selitin, että vain oikeanpuoleisella hissillä pääsee 9-kerrokseen. Niin vain kävi useasti, että kun vasemmanpuoleinen hissi tuli aiemmin kuin oikea, niin porukka meni siihen. Aina kilvan juostiin/huudeltiin työkavereiden kanssa, että vain vasemmalla pääsee. Onneksi jotkut tajusivat jo siinä vaiheessa, kun toisessa hississä ei sitä 9-nappia ollutkaan, että ehkä sillä toisella pääsee.

Täh?!!! Siis vain oikeanpuoleisella hissillä pääsi kokoustiloihin, mutta te juoksitte kilvan huutelemaan työkavereiden kanssa, että vain vasemmalla pääsee. Miksi????

No on taas järjenjuoksu huipussaan ;D Tuossa nyt taisi tulla ihan kirjoitus-/ajatusvirhe, että kummalla hissillä sinne ylös pääsikään. Mutta jutun pointti tuli kyllä aivan selväksi.

Vierailija
780/4751 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ottaa vuoronumeron, sillä numerolla ei voi tulla enää seuraavana päivänä tai muuna itselle sopivana ajankohtana, vaikka tulisikin vielä samana päivänä.

Ja jos on jotain muuta asiaa kuin ostosten maksaminen, et tunge kesken maksavan ihmisen oman asiasi kanssa, eikä varsinkaan jos jonossa on vielä muitakin tulossa seuraavana. Vaan odotat oman asiasi kanssa jonossa kuten muutkin ja jos etuilla haluat, kysyt sitä jonossa olevilta etkä minulta - en minä siellä jonossa ole, joten en heidän puolestaan päätä voiko etuilla.

Tämä ärsyttää myös itse asiakkaana ollessa kun joku pullomummo kiilaa lappunsa kanssa eteen, kun jäi kaksikymmentä senttiä panttia saamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme