Avasin vaimon äitien päivä lahjan..
Lapset ovat suuttuneita minulle. Olohuoneen pöydällä oli lahja ja koska minä olin ainoastaan kotona, niin ajattelin, että se on jokin paketti tai lähetys minulle, koska sitä ei oltu pakattu mitenkään erityisesti eikä ulkoa päin olisi hoksannut sitä lahjaksi. Kerkesin syömään suklaata hiukan ennen kuin tajusin, että se oli tarkoitettu vaimolle..
Kommentit (15)
Onneksi kaupat ovat auki ennen äitienpäivää, joten ehdit hienosti ostamaan uudet suklaat. 😊
"Heh heh" ja surkeat sadut sen kuin jatkuvat. Ap:kin on aikuinen nainen mutta vaikuttaa kyllä joltain vaj#kilta, kun ei tajua lopettaa ikinä.
Nyt siis sekä lapset että vaimo tietää, että syöt miettimättä mitä vain, vaikket tiedä alkuperää etkä sisällön syömäkelpoisuutta. Saattaa olla että jatkossa tuolle tiedolla löytyy heille käyttöä...
Onko Porvoossa jääkaapissa olevat vanukkaat jo loppu?
Vierailija kirjoitti:
Idiootti
Mutta mistä voin tietää, kun ei lue mitään? Otin tuon puoliksi syödyn suklaarasian itselleni, koska eihän se voi paketissa olla!
AP.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kaupat ovat auki ennen äitienpäivää, joten ehdit hienosti ostamaan uudet suklaat. 😊
En aio ostaa uusia. Pitää keksiä jotain menoa, että pystyy luistamaan äitienpäiviltä.
AP.
Onpa väsynyttä. Edes mies ei ole noin tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootti
Mutta mistä voin tietää, kun ei lue mitään? Otin tuon puoliksi syödyn suklaarasian itselleni, koska eihän se voi paketissa olla!
AP.
Siis teillä on suklaarasioita sen verran usein pöydillä ettet yhtään arvannut että siinä olisi jotain poikkeuksellista? Miksi sellaisia silloin annetaan lahjaksikin?
Vierailija kirjoitti:
Lapset ovat suuttuneita minulle. Olohuoneen pöydällä oli lahja ja koska minä olin ainoastaan kotona, niin ajattelin, että se on jokin paketti tai lähetys minulle, koska sitä ei oltu pakattu mitenkään erityisesti eikä ulkoa päin olisi hoksannut sitä lahjaksi. Kerkesin syömään suklaata hiukan ennen kuin tajusin, että se oli tarkoitettu vaimolle..
Toivottavasti vaimosi tajuaa erota tuommoisesta moukasta, joka ei osaa edes yhdyssanoja. Muutenkin vaikutat vähä-älyiseltä idiootilta.
Onko vaimosi se sama jota häpeät ulkona ollessa, kun sillä on niin isot tissit?
Eli joo provohan tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti vaimosi tajuaa erota tuommoisesta moukasta, joka ei osaa edes yhdyssanoja. Muutenkin vaikutat vähä-älyiseltä idiootilta.
En ole AP, mutta kannattaa varmaan miettiä, mitä kirjoittelee täällä tuntemattomille ihmisille. Kannattaa ottaa opikseen ennen kuin joku kirjoittaja vie asian eteenpäin. Toisten haukkuminen on laitonta.
Olisi surullista, jos näin saakelin tyhmä mies on ryhtynyt isäksi. Toisaalta, kun lukee tätä naisten valitusta tällä palstalla, niin aika moni on valinnut tuollaisen "valioyksilön" puolisokseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole AP, mutta kannattaa varmaan miettiä, mitä kirjoittelee täällä tuntemattomille ihmisille. Kannattaa ottaa opikseen ennen kuin joku kirjoittaja vie asian eteenpäin. Toisten haukkuminen on laitonta.
Suloista. Asia olisi hieman eri, jos täällä olisi kerrottu AP:n nimi ja mahdollisesti linkattu kuva hänen naamasta. Anonyymin trollin kommentointi ei riko mitään lakia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suloista. Asia olisi hieman eri, jos täällä olisi kerrottu AP:n nimi ja mahdollisesti linkattu kuva hänen naamasta. Anonyymin trollin kommentointi ei riko mitään lakia.
Kyllä se nyt vain rikkoo. Kaikkihan laukoisi keskustelupalstoilla ties mitä, jos se olisi sallittua. Yhtälailla uhkaukset ovat asia, mistä voidaan tehdä nettirikosilmoitus ihan samalla tavalla kuin toisen loukkaamisesta. Ei sulla ole mitään oikeutta haukkua täällä ihmisiä, miten sua huvittaa. Voisit hiukan miettiä ja katsoa peiliin.
Idiootti