Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana aurinkoinen päivä tänään! Mitä aiotte tehdä?

Vierailija
10.05.2018 |

Kuinka ajattelitte nauttia täydellisestä päivästä?

Itse kokoan ulkokalusteita, teen istutuksia ja käyn lenkillä :)

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä menee.. Onneksi, koska saa pyhärahat ja on tavallista rauhallisempi päivä!

Vierailija
2/25 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin juuri verhot kiinni. Ajattelin nukkua ja syödä nakkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tehdä koulujuttuja. Deadlinet alkaa painaa niskaan pian. Saatan käydä lenkillä tänään kunhan ehdin. Samalla reissulla voisin käydä kaupassa

Vierailija
4/25 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn varmaan lenkillä, kunhan jaksan Juuri nyt juon kaikessa rauhassa aamukahvia.

Vierailija
5/25 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan nurmikon ja pidän iltapäivällä puutarhajuhlat.

Vierailija
6/25 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

👺

Minua v#tuttaa aurinkoinen päivä! En tykkää yhtään.

Tänään olisi vanhan koulun irtaimistomyynti ja siellä olisi vanhoja opetustauluja. Hinnat kuitenkin nousevat niin korkeiksi, että en pysty ostamaan niitä.

Vierailija
7/25 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ihmeitä, kaupassa käyn. Ei ole omaa pihaa missä ihmetellä. Eikä kavereita jotka lähtisi jonnekin merenrantakävelylle.

Vierailija
8/25 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen kotosalla sarjoja, ehkä siivoilen vähän. Iltalenkille en ehdi Euroviisujen takia, joten pitää päivän askelkiintiö kerryttää sisätiloissa.

Vierailija
9/25 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään kaverin kanssa rannalle piknikille fillareilla :)

Vierailija
10/25 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen katsomaan miestä sairaalaan, autan hänet pyörätuoliin ja vien ulos haistelemaan kesäilmaa. Onneksi tuo on väliaikainen tilanne eikä pysyvä.

Vierailija
11/25 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun/loikoilen vielä vähän. Kuopus hyppii eilen kasatulla trampoliinilla. Leivon sitten sämpylöitä itselle sekä marenkeja ja muffinsseja isomman tytön luokkaretkitoimikunnan myyjäisiin. Käyn suunnistamassa ja vien pienemmän tytön treeneihin. Yritän etsiä oksasaksia varastosta. Suunnittelen pihakalusteiden sijoittelua, kukkaistutuksia, pensasaidan leikkausta ja haravointia, mutta en tee näille asioille mitään. Tarkistan opiskelijoiden testejä. Saunon.

Vierailija
12/25 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menemme äitienpäiväkahville oman äitini luokse. Varsinainen äitienpäivä on pyhitetty anopilleni, joka ei ole milloinkaan tuntunut tajuavan, että äitejä ovat muutkin kuin hän. Esimerkiksi minä.

Vierailija
13/25 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä vaikuta aurinko minun tekemisiini.

Vierailija
14/25 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaa autoon kesäpyörät alle. Sitten saunoa.

Vierailija
15/25 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivotaan eteisen komero, tai siis mies kantaa kamaa vinttiin itse en mahani takia voi, tulevia lastenvaunuja varten. Saadaan ne sinne sitten aina sivuun taiteltuna. Kaupassa olisi tarkoitus käydä, imuroida koska on torstai ja pyykkiä on koneellinen tulossa. Varmaan ulkoillaan kissojen kanssa 😁

Vierailija
16/25 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen ulos luontoon aivan rauhassa ja yritän keskittyä nykyhetkeen ja kevääseen.

Mulla on valtava stressitilanne töissä ja yritän saada tyyntymällä kortisolitasoa alemmaksi.

Vierailija
17/25 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona olen vankina, down lapseni ei taaskaan päästä minua ulos.

Sen verran "pieni" ettei yksin voi jättää, sen verran liian iso, etten voi mukaani noin vain ottaa.

Vierailija
18/25 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittelen pihaa kesäkuntoon, sen verran kun viitsin. Mies meni vapaaehtoisesti töihin ja se ohuesti nyppii. Menen läheiselle luontopolulle fiilistelemään kevättä. Illalla on poikasen futismatsi, joten sitä sit vielä. Ja tietty Euroviisut.

Vierailija
19/25 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan. Pyrin välttämään liikaa suunnittelua, koska olen vähän suorittaja. Teen usein listoja mitä pitäisi vapaalla tehdä ettei vaan mene vapaa hukkaan. Pimeää touhua, tiedän.

Vierailija
20/25 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilemässä voisi käydä. Harmittaa, että on vähän flunssainen ja väsynyt olo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä