Ihana aurinkoinen päivä tänään! Mitä aiotte tehdä?
Kuinka ajattelitte nauttia täydellisestä päivästä?
Itse kokoan ulkokalusteita, teen istutuksia ja käyn lenkillä :)
Kommentit (25)
Laitoin juuri verhot kiinni. Ajattelin nukkua ja syödä nakkia.
Täytyy tehdä koulujuttuja. Deadlinet alkaa painaa niskaan pian. Saatan käydä lenkillä tänään kunhan ehdin. Samalla reissulla voisin käydä kaupassa
Käyn varmaan lenkillä, kunhan jaksan Juuri nyt juon kaikessa rauhassa aamukahvia.
Leikkaan nurmikon ja pidän iltapäivällä puutarhajuhlat.
👺
Minua v#tuttaa aurinkoinen päivä! En tykkää yhtään.
Tänään olisi vanhan koulun irtaimistomyynti ja siellä olisi vanhoja opetustauluja. Hinnat kuitenkin nousevat niin korkeiksi, että en pysty ostamaan niitä.
Enpä ihmeitä, kaupassa käyn. Ei ole omaa pihaa missä ihmetellä. Eikä kavereita jotka lähtisi jonnekin merenrantakävelylle.
Katselen kotosalla sarjoja, ehkä siivoilen vähän. Iltalenkille en ehdi Euroviisujen takia, joten pitää päivän askelkiintiö kerryttää sisätiloissa.
Mennään kaverin kanssa rannalle piknikille fillareilla :)
Menen katsomaan miestä sairaalaan, autan hänet pyörätuoliin ja vien ulos haistelemaan kesäilmaa. Onneksi tuo on väliaikainen tilanne eikä pysyvä.
Nukun/loikoilen vielä vähän. Kuopus hyppii eilen kasatulla trampoliinilla. Leivon sitten sämpylöitä itselle sekä marenkeja ja muffinsseja isomman tytön luokkaretkitoimikunnan myyjäisiin. Käyn suunnistamassa ja vien pienemmän tytön treeneihin. Yritän etsiä oksasaksia varastosta. Suunnittelen pihakalusteiden sijoittelua, kukkaistutuksia, pensasaidan leikkausta ja haravointia, mutta en tee näille asioille mitään. Tarkistan opiskelijoiden testejä. Saunon.
Menemme äitienpäiväkahville oman äitini luokse. Varsinainen äitienpäivä on pyhitetty anopilleni, joka ei ole milloinkaan tuntunut tajuavan, että äitejä ovat muutkin kuin hän. Esimerkiksi minä.
Eipä vaikuta aurinko minun tekemisiini.
Vaihtaa autoon kesäpyörät alle. Sitten saunoa.
Siivotaan eteisen komero, tai siis mies kantaa kamaa vinttiin itse en mahani takia voi, tulevia lastenvaunuja varten. Saadaan ne sinne sitten aina sivuun taiteltuna. Kaupassa olisi tarkoitus käydä, imuroida koska on torstai ja pyykkiä on koneellinen tulossa. Varmaan ulkoillaan kissojen kanssa 😁
Menen ulos luontoon aivan rauhassa ja yritän keskittyä nykyhetkeen ja kevääseen.
Mulla on valtava stressitilanne töissä ja yritän saada tyyntymällä kortisolitasoa alemmaksi.
Kotona olen vankina, down lapseni ei taaskaan päästä minua ulos.
Sen verran "pieni" ettei yksin voi jättää, sen verran liian iso, etten voi mukaani noin vain ottaa.
Laittelen pihaa kesäkuntoon, sen verran kun viitsin. Mies meni vapaaehtoisesti töihin ja se ohuesti nyppii. Menen läheiselle luontopolulle fiilistelemään kevättä. Illalla on poikasen futismatsi, joten sitä sit vielä. Ja tietty Euroviisut.
Katsotaan. Pyrin välttämään liikaa suunnittelua, koska olen vähän suorittaja. Teen usein listoja mitä pitäisi vapaalla tehdä ettei vaan mene vapaa hukkaan. Pimeää touhua, tiedän.
Pyöräilemässä voisi käydä. Harmittaa, että on vähän flunssainen ja väsynyt olo.
Töissä menee.. Onneksi, koska saa pyhärahat ja on tavallista rauhallisempi päivä!