Miksi tietyt toimittajat oikein kilpaa vähättelevät Saara Aallon menestystä?
Taas yksi "anteeksi nyt vaan, mutta" artikkeli. Ihan helkkarin omituista .
Enemmän kuin koskaan toivon että tämä Saara Aalto matkaisi kärkisijoille.
Pelkästään näiden toimittajien asenteen takia jotka eivät voi edes kerran vain iloita jatkosta ja kannustaa.
Kannustettiinhan noloa "aina mun pitää" laulua .....
Kommentit (8)
Loistava veto suomen delegaatiolta viedä Lordi kannustamaan Saaraa.
Mitä menestystä?
Sitä, että pystyy samaan kuin puolet uusimmista viisuehdokkaista ja pääsee finaaliin?
Se nyt olisi vähintään syytä saavuttaa, kun valitaan ainoana ehdokkaana jatkoon.
Kannattaa kannustaa nyt näyttävästi Monsteria. Tulee sijoittumaan kärkeen.
Nyt on jännää euroviisufaneille tiedossa.
No miten siitä "menestyksestä" pitäisi kirjoittaa? Mun mielestä on kehuttu ilman näyttöjä jo liikaakin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kannustaa nyt näyttävästi Monsteria. Tulee sijoittumaan kärkeen.
Nyt on jännää euroviisufaneille tiedossa.
Just...
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi "anteeksi nyt vaan, mutta" artikkeli. Ihan helkkarin omituista .
Enemmän kuin koskaan toivon että tämä Saara Aalto matkaisi kärkisijoille.
Pelkästään näiden toimittajien asenteen takia jotka eivät voi edes kerran vain iloita jatkosta ja kannustaa.
Kannustettiinhan noloa "aina mun pitää" laulua .....
No niillä olikin downin syndrooma. Kannattaiskohan Saarankin kokeilla sitä seuraavaksi, kaikki muut vippaskonstit onkin jo yritetty.
No Saara on päinvastoin saanut liikaakin mediahuomiota verrattuna varsin vaatimattomaan uraan. Saaran temppu olikin ohittaa kokonaan musiikkilehdistö ja mennä suoraan naistenlehtiin, joissa hänen juttujaan kuunneltiin silmät pyöreinä mitään kyseenalaistamatta. Ja jos joku oikea toimittaja teki kriittisen jutun joskus niin siitä alkoi heti hirveä itkeminen.
Ainakin kaksi suomitoimittajaa (onneksi!) löysin,jotka ovat kannustaneet oman maan laulajaa alusta asti, vailla tarvetta painaa alas millään tavoin.
Kuten tuleekin.
Esimerkiksi Kreikka erottuu hienosti siinä kuinka tukevat omaa laulajaansa. Verratkaapa ihan huviksenne asennetta.