Mitä jos olenkin oikeasti lesbo?
Tai vaikka bi jonka suhteet naisten kanssa toimisivat paremmin kuin miesten kanssa. Olen ajatellut että en ole löytänyt oikeanlaista miestä mutta jos se oikeanlainen löytyisikin naisista? Mun täytyy tunnustaa myös se että olen kumppanin suhteen sillä lailla pinnallinen että ulkonäön pitäisi miellyttää ja usein harmittaa kun muuten tosi kivan tyypin ulkonäössä on jotain piirteitä jotka häiritsee, voiko tällaisesta päästä jotenkin eroon?
Kommentit (4)
Oletko milloin viimeeksi saanut salamipatukkaa? Pitkät tauot patukasta voivat synnyttää noita ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Tai vaikka bi jonka suhteet naisten kanssa toimisivat paremmin kuin miesten kanssa. Olen ajatellut että en ole löytänyt oikeanlaista miestä mutta jos se oikeanlainen löytyisikin naisista? Mun täytyy tunnustaa myös se että olen kumppanin suhteen sillä lailla pinnallinen että ulkonäön pitäisi miellyttää ja usein harmittaa kun muuten tosi kivan tyypin ulkonäössä on jotain piirteitä jotka häiritsee, voiko tällaisesta päästä jotenkin eroon?
Ongelma ei ole lesbous vaan nirsoilu.
Kannattaa yrittää päästä tuosta täydellisestä pinnallisuudesta eroon ja ihastua siihen ihmiseen itseensä, ei ulkokuoreen.
Toisen ihmisen välittämisestä, rakastamisesta on tässäkin tapauksessa kyse, jos naisista naisena pitäisitkin. Ei se ole sen monimutkaisempaa.
Uppis