Apua tarvitaan, mukava hotelli Tallinnassa, Siljan matka.
Olisiko kellään kokemusta, en ole koskaan käynyt Tallinnassa.. jos sijainti olisi sellainen, että pääsisi kävellen tutustumaan paikkoihin. Onko Tallinnan Vanhakaupunki kaunis?
Kommentit (24)
Viru
Nordic Forum
Tallinkilla siis meinaat?
Virus hotellissa on parhaat huo*at, laaki lentää takuulla
Tallink city loistava sijainti ihan keskustassa ja hyvä hotelli
Telegraaf tai jos halvempaa niin Nordic Forum.
Tallink City on hyvällä paikalla ja ihan Ok hotelli, mutta mä en jaksa katella suomalaisia kittaamassa tölkkikaljaa hotellin aulassa aamusta iltaan.
Asuin viime kesänä Nordic Hotel Forumissa. Lyhyt matka Vanhaan kaupunkiin. Todella siisti ,katolla sauna,uima-allas, poreallas. Loistava aamiainen . Amerikkalainen vieraanikin oli tyytyväinen.
Eckerölinen paketti 160 euroa/ matka plus 2 yötä hotellissa.
Kesällä en menis asumaan Vanhan kaupungin hotelleihin, koska lämpimällä ilmalla viemärit haisee.
Vierailija kirjoitti:
Asuin viime kesänä Nordic Hotel Forumissa. Lyhyt matka Vanhaan kaupunkiin. Todella siisti ,katolla sauna,uima-allas, poreallas. Loistava aamiainen . Amerikkalainen vieraanikin oli tyytyväinen.
Kesällä en menis asumaan Vanhan kaupungin hotelleihin, koska lämpimällä ilmalla viemärit haisee.
Eikä haise. Olen ollut sata kertaa siellä, enkä ole koskaan haistanut mitään.
Mäkään en ole koskaan haistanut mitään viemäriä, eri hotelleissa ollut vanhassa kaupungissa kesäisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesällä en menis asumaan Vanhan kaupungin hotelleihin, koska lämpimällä ilmalla viemärit haisee.Eikä haise. Olen ollut sata kertaa siellä, enkä ole koskaan haistanut mitään.
Et tietenkään haista, jos itse haiset enemmän.
Hotell Cru vanhassa kaupungissa on oma suosikkini.
Nordic forum,siisti,hyvä aamupala,kansainvälinen ilmapiiri,hyvä palvelu(ei mitenkään kirkossa kuulutettu asia tallinnassa),vanhan kaupunki alkaa n.200m.n päästä hotellista,viru-ostoskeskus toisella puolen katua.
Ei kaikkein halvin hotelli,mutta jos hinta ei ensimmäinen valintakriteeri,hotellissa usein vierailleena en ole pettynyt kertaakaan.
Jos täältä kyselet, saat varautua pettymyksiin. Niin kävi mulle. Varasin yhden vinkin perusteella hotellin joka olikin ihan peetä. Googleta tai jatso booking commin suositut.
Minäkin tykkään Tallink hotellista, paikka mitä mahtavin ja hyvä aamupala.
Palace ja My City ovat hiukan rauhallisemmat hoteelit, mutta kuitenkin hyvällä paikalla.
Hilton ja Swiss-hotel moderniin makuun.
Molemnat aivan loistavat hotellit
En minäkään luottaisi tämän palstan vihjeisiin. tosin en edes kysyisi täältä. Näkehään sen tässäkin lyhyessä keskustelussa: Yksi suosittelee Virua ja toinen kehuu Virun H--ria. Yksi sanoo, että vanhassa kaupungissa haisee ja toinen sanoo, että varmasti ei haise.
Ei helvetti :D. Miksi mä roikun täällä!?
Suosittelen apartmentia eli huoneistoa. Katso booking.com, siellä paljon valikoimaa.
Vanhakaupunki on ihan kiva.
Suosikkini on Telegraaf tai St Petersburg. Sopii vanhankaupungin tunnelmaan.