Liikkeellä aikuisten mahatautia?
Mulla ei ole ikinä oikein mahatauti, mutta nyt ei pysty edes kahvia juomaan kun närästää, vatsa tuntuu välillä liikahappoiselta välillä alihappoiselta. Ja maha kuralla kolmatta päivää.
Onko mahatautia liikkeellä? (Vai onhan tää jotain muuta.)
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Mistä päin olet? Me ollaan Tampereelta ja kaikilla kolmella perheen aikuisella (1 aikuinen lapsi) oli juuri tällainen, nyt ollaan toipumassa. Me oltiin lisäksi kuumeessa.
Okei! mullakin on ollut kylmänväreitä ja voimattomuutta mutta kuumemittari rikki.
Pohjois-Karjalasta olen.
minullakin oli mutta saattoi olla että söin vähingossa leikkelettä mikä oli vanhentunutta.
Onko mahatautia liikkeellä?
Espoossa myös. Isällä ja äidillä on vatsatauti, 6-v tyttö on ollut terve.
Aapee tässä palasi takaisin palstalle. Luulin että tauti rauhoittui, mutta palasi takaisin! Luin että rotavirus voi olla sitkeä. Nyt viides päivä menossa. Tosin olen jo keski-ikäinen. No sairastin vesirokonkin neljäkymppisenä.
Ihmetyttää vaan oisko tämä jotain muuta mutta jos toisiaan on muillakin ollut. Keltaista vesikuraa ja tuotos haisee oudolle, ei riplalle vaan... kemialliselle tai maatuneelle tai jotain.
Mistä päin olet? Me ollaan Tampereelta ja kaikilla kolmella perheen aikuisella (1 aikuinen lapsi) oli juuri tällainen, nyt ollaan toipumassa. Me oltiin lisäksi kuumeessa.