Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iskikö se melanooma nyt?

Vierailija
08.05.2018 |

Yhteen luomeen oli tullut rupi, en edes tiedä milloin. Rasvaan kroppaa hyvin harvoin, naamaa päivittäin. Mutta luomi ei ole naamassa.

En ota aurinkoa enkä ole koskaan käynyt solariumissa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän pelkkä rupi sitä tarkoita. Voihan olla että olet unissasi rapsaissut siihen haavan tai jotakin. Pidä silmällä.

Vierailija
2/3 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on luomiin tullut vaikka mitä paisumisia ja rupeja mutta hengissäpä olen vielä kaikkien harmiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolestuisi ruvesta. Seuraa paraneeko, muuttuuko, kutiseeko?

Jos kamalasti häiritsee niin varaa lääkärille aika ja pyydä poistamaan. Kaikki lähetetään aina patologille ja 3-4 vk niin tiedät oliko ok. Mutta älä tuosta nyt säikähdä tai ala yöunia menettää. Mulla oli sellainen luomi joka alkoi kasvaa korkeammaksi ja muuttui mustaksi. Lisäksi sen ympärille tuli tummanpunainen 1cm ympyrä. Oli housunrajalla ja hankasi sekä vuosi vertakin välillä. Kävin lääkärille näyttään ja kyllähän se sitä huolestuneena tutki ja totesi että patologille tämä pitää ottaa ja leikata myös se punertava osa ympäriltäkin. Lähti pahalaatuisena. Hyvälaatuisena jonkin sortin verisuoniluomena se tuli. Tuolloin tuli muutama yö valvottua.

Sinun luomesi ei pelkän ruven perusteella kuulosta pahalta mutta käy ihmeessä näyttämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme